Heineoen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Dritt kort! Skal prøve å bytte det i et fra Asus! Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Var noe om å holde inn INSERT-tasten mens du slår på PC'en også, det skal visst være for å tvinge oppstart av defaulter eller noe i den duren. verdt å prøve iaffall. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Funka det på ditt? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har heldigvis ikke hatt slike problemer med mitt Abit-kort, men det står noe om det i manualen under feilsøking. Mitt kort har Intel 954P chipset, ganske så forskjellig kort men bios og slikt burde være likt nok. Går ut fra at det IKKE funka på ditt kort da iaffall Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Skal teste det i morgen, har drevet med det kortet i nesten hele dag. Å nå er jeg temmelig lei! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Tror ikke dette hjelper alikevell jeg, siden den ikke starter opp til bios engang, for når det piper å tastaturet lyser det er vell da det er koblet til? Men en ting: De derre ledningene som heter pwr sw og pwr led osv. hva er egentlig de til? Får når jeg monterte et annet hovekort nå så starter den bare av seg selv??? Altså blir poblemstillingen motsatt? Endret 31. juli 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Ingen som hjelper meg på det Abit forumet heller! http://forum.abit-usa.com/showthread.php?t...=red#post594213 Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Tror ikke dette hjelper alikevell jeg, siden den ikke starter opp til bios engang,for når det piper å tastaturet lyser det er vell da det er koblet til? Men en ting: De derre ledningene som heter pwr sw og pwr led osv. hva er egentlig de til? Får når jeg monterte et annet hovekort nå så starter den bare av seg selv??? Altså blir poblemstillingen motsatt? RTFM! pwr led = Til lysdiode for å kunne sjå om maskin er på eller ikkje pwr sw = til på knappen hhd led = til diode for indikering av hd aktivitet spk = pc speaker rst sw = windows tasten (reset knapp) osv. osv. osv. Endret 31. juli 2005 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 takk! Men de kontaktene skal stå med skriften utover fra kontakten ikke sant? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 brytarane kan du sette hlilken veg som helst. Lysdiodane skall settast med den svarte på minus (skjer ingenting gale om du snur dei, men det vill ikkje lyse heller) Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Da er det altså ikke det som er problemet. Det som er rart er at det ene hk'et starter utan at jeg trenger tyrkke på noen kanpper engang, mens det nye ikke starter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dei fleste hk kan stillast inn ti å boote automatisk når man kobler til straum, i tillig til wake on lan og wake on keyboard Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg hvet, men det er ikke i noe sånt å det har den ikke gjort før. Prøvde det med insert tasten, uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg har et Abit AV8 hovedkort.. får ikke det til å funke jeg heller:( Mulig noen kan hjelpe deg, spesielt hvis problemet blir greit beskrevet. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 Det er jo beskrevet hvis man leser første siden på tråden? Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg har et Abit AV8 hovedkort.. får ikke det til å funke jeg heller:( Mulig noen kan hjelpe deg, spesielt hvis problemet blir greit beskrevet. Annki har litt info i sin egen tråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=450613 Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 200w PSU....??? REN GAMBLING..! BYTT.! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Har prøvd med en 250 og en 300w nå. Akkurat samme skjer!!!!!! Startet ikke! Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvilken prosessor bruker du? Kan det hende at bios på hovedkortet må flashes for å støtte den? Har du en prosessorvifte med 3 pins ledning eller 4 pins ledning? Noen kort krangler hvis de ikke registrerer at prosessorviften går (koblet med 3 pins på CPU-fan-uttak på hovedkortet) Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har prøvd med en 250 og en 300w nå.Akkurat samme skjer!!!!!! Startet ikke! Med "starter ikke" mener du at det ikke skjer noe som helst når trykker på bryteren? Starter vifter? Ser du endringer på LED display.... Hvis ikke, beskriv nøyaktig hva som skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå