Gå til innhold

Hva velger dere? Etter å ha prøvd "unlock-bug"

Hvilket kit vil du unlocke?  

70 stemmer

1. 1. Hvilket kit vil du unlocke?

• Spec Ops
      11
    • Sniper
      6
    • Assault
      7
    • Medic
      12
    • Engineer
      2
    • Antiarmor
      2
    • Jeg fikk ikke prøvd "unlock-bug"
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg er Spec Ops all the way. Elsker G36C og spiller lite annet. Har spilt medic også litt, å regner med at det er det neste jeg unlocker. Men sent i august når Spec Ops endelig får poeng for å sprenge radar, command vogn og artilleri så får vi endelig lønn for strevet. Det er stort sett noe av det første jeg gjør når jeg starter ett map. Rett inn å sprenger fiendens "edge". Selv om det tar litt tid å ikke gir poeng, så spiller jeg mere for at laget skal vinne. Kills får jeg nok av etterpå.

Lenke til kommentar
Noen som har unlocka snipern?

Den frister litt..er det _utrolig_ mye bedre enn default?

Barreten er helt grusomt unøyaktig, men veldig kraftig. Tar fremdeles 2 skudd å drepe noen, men om de bare er litt skadet så dreper du dem med ett skudd.

Jeg skulle ønske de gjorde den mer nøyaktig dog.

Lenke til kommentar
Noen som har unlocka snipern?

Den frister litt..er det _utrolig_ mye bedre enn default?

Barreten er helt grusomt unøyaktig, men veldig kraftig. Tar fremdeles 2 skudd å drepe noen, men om de bare er litt skadet så dreper du dem med ett skudd.

Jeg skulle ønske de gjorde den mer nøyaktig dog.

Ifølge Prima Strategy guide (som egentlig burde fulgt med hver kopi av BF2 som manual istedet for det drittet de kaller manual som følger med..typisk EA) så er det like god(dårlig?) skade på M95 som M24, har like recoil som M24 (begge har mindre enn MEC og kina sine våpen) og er like nøyaktig som Kina og MEC sine sniperrifler

Eneste fordelen med den er altså mulgiheten til å skyte gjennom vinduer...

edit: leif

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk selv vurdert å ikke unlocke AG3'en. Jeg spiller utrolig mye support for tiden og det er kanongøy. Så da blir det PKM på meg. Så tar jeg AG3'en ved tredje våpen unlock i november (estimert)!

Men uansett så er nødvendigheten av granatkaster under assult rifla overdrevet. Jeg har kun blitt drept en eneste gang av denne...(i følge statssida) og har selv bare drept en med den. Har spilt i tilsammen 48timer in-game-time! OG det sier jo sitt til at granatkasteren ikke akkurat er effektiv.

Lenke til kommentar
Men uansett så er nødvendigheten av granatkaster under assult rifla overdrevet. Jeg har kun blitt drept en eneste gang av denne...(i følge statssida) og har selv bare drept en med den. Har spilt i tilsammen 48timer in-game-time! OG det sier jo sitt til at granatkasteren ikke akkurat er effektiv.

Eh, du har nok ikke møtt de rette personene. Eller feil personene om du er på det andre laget :p Særlig på Karkand kan en gjøre mye slemt med granatkaster. Den er veldig effektiv med litt øving og den er deilig mot jeeper, 1 skudd i røven sender som regel bil og innhold til de evige jaktmarker :!:

Lenke til kommentar

Det står ikke hvor mange ganger du har blitt drept av våpenet men hvor mange ganger du har blitt drept mens du bruker våpenet. At du bare har én "death" med GL betyr bare at du ikke har brukt våpenet noe særlig (noe som dine antall kills=1 også bekrefter).

Har selv brukt den mer og mer i det siste og kan bare si at den er gull verdt.

Hadde litt lyst på AG'n men å bytte bort GL nå er det ikke snakk om. Den er helt essensiell til å ta ut mindre grupper på 2-3 mann. Bruker man den taktisk er GL definitivt det mest dødelige og effektive våpenet i nærkamp.

Har også sett endel forumtråder hvor folk klager over at AG3 er ett av de få våpen som faktisk er dårligere en standardvåpenet. Etter å ha lært å bruke GL relativt effektivt skjønner jeg godt dette. Det at AG'n har mindre magasin og mangler GL er altfor stor ulempe i forhold til den marginale nøyaktighet/damage som våpenet har i forhold til standardversjonen.

Edit: Som en annen nevnte her: Muligheten til å ta ut kjøretøy med GL er også svært svært viktig.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...