Gå til innhold

Hva velger dere? Etter å ha prøvd "unlock-bug"

Hvilket kit vil du unlocke?  

70 stemmer

1. 1. Hvilket kit vil du unlocke?

• Spec Ops
      11
    • Sniper
      6
    • Assault
      7
    • Medic
      12
    • Engineer
      2
    • Antiarmor
      2
    • Jeg fikk ikke prøvd "unlock-bug"
      30

Anbefalte innlegg

JA...hva velger dere?

jeg holder fremdeles en finger på AG3'en. Da jeg allerede har medic-våpenet.

Ut fra den guiden om våpenskade som en kar her på forumet la ut, samt å ha prøvd alle våpna selv:

Ag3'en er vel det eneste unlocka våpenet hvor både dmg og treffsikkerthet blir bedre (eller uforandret når det gjelder treffsikkerhet) uanset hvilken side man velger. Og dette merker man når man spiller også. Eneste problem er at det bare er 20 skudd. Men jeg setter alltid på enkeltskudd, så det duger!

Spiller egentlig mest anti-tank. Ikke fordi jeg liker det (jeg liker det egentlig ikke) men fordi man drasser inn mye poeng som den klassen og strengt tatt så er det nødvendig også...for å fragge alle armor-horene. Men da jeg prøvde det unlocka AT våpenet fikk jeg sjokk. aldeles ubrukelig egentlig, i forhold til det som er default! Mangel av auto på hagla gjør vel sitt til at det ikke funker så bra i close combat, da skader man deler ut pr skudd er langt fra stor hehe

Medic våpenet har jeg jo prøvd og det er helt ok det. Det som er bra med det er sikte! skaden er jo så som så.

Ellers er jo spec ops våpenet man unlocker greit nok det, men ikke revolusjonerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg angrer uansett grufullt på at jeg unlocka AG3èn, siden den bare har 20 skudds magasin, "må" brukes med enkeltskudd og personlig så måler den seg ikke med default i lengden.. Litt pga granatkaster!

Specops våpnet er jo helt fantastisk egentlig, men lite brukt er nok den klassen..

Jeg brøver alltid å snike inn litt sniping på Strike at karkland, men tror ikke det er nok til å fatisk velge barret. ( som er utrolig bra )

Jeg er fornøyd med PKM som jeg allerede har unlocka sammen med AGèn, mye bedre enn saw.!

Så jeg vet oppriktig hva slags våpen jeg skal unlocke, men det blir nok ikke noe DAO-12 på meg..

Lenke til kommentar

Trodde AG'n kom til å bli mitt neste men har blitt veldig usikker. Granatkasteren på default våpenet er veldig kjekk å ha og intet er som å ta ut opptil 3 personer med bare ett skudd!

-Spiller endel AT klasse men DAO-12 syntes jeg var noe dritt, så den blir det neppe.

-Barret er neppe aktuelt da jeg i praksis aldri spiller sniper.

-Spiller også lite support hovedsaklig fordi SAW'en er så dårlig så PKM kan være aktuell.

-SpecOps spiller jeg også lite og deres M4 er meget bra i utgangspunktet.

-Engineer er en håpløs klasse, både pga. minesystemet(TK) og dårlig uttelling på reparasjoner. Jackhammer var like ille som DAO-12 så den tror jeg også jeg dropper.

Er veldig usikker hva som lønner seg. Har medic fra før :hmm:

Lenke til kommentar

jeg har i det siste spilt mye support. Men det er i bunn og grunn kun for å samle poeng til å kunne åpne et våpen til. Og da skal jeg liksom kose meg å ta det med ro. Og til det bruket så anser jeg AG3'en som genial. Man kan på en måte snipe med den. Ag3'en er spes god i situasjoner hvor begge partene har tatt stilling på hver sin side av en elv..en bro og lignende...Da kommer AG3'en til sin rett. Da support våpenet ikke når frem uansett hehe..

Men etter AG3'en så blir det nok sikkert PKM'en ...om jeg ikke har lyst å spille spec ops da.

Lenke til kommentar

DAO-12 er ikke ubrukelig. Liker det langt bedre enn default-våpnene. Tre raske salver er det få som overlever. For min del ble det morsommere å spille anti-tank etter at jeg unlocket det.

Er riktignok ingenting for de som ønsker å kunne skyte folk på litt avstand.

Vurderte også AG3-en, men regnet med at Assault ville bli en mindre moro klasse uten granatkaster og med lite ammo. Aner ikke hva neste unlock blir, men mangler uansett en 8500 poeng ;).

Lenke til kommentar
Jeg får mitt tredje våpen innen et par dager :p

Ja, men så ser jeg at du har hatt seriøst mange timer foran PC'n med BF2 de siste ukene!! Teoretisk sett ser jeg at du skal kunne få ditt neste våpen etter 22timers spilling.

Lenke til kommentar
Ditt tredje våpen? En gang godt uti 2006 eller noe sånt

hmm..ja nå skal vi se. Jeg har 5000poeng etter litt over en mnd spilling. Fortsetter det slik får jeg vel mitt tredje våpen om en 3-4 mnd. Så...rundt Novembertid ja! :thumbup:

lurer på hvor magne poeng jeg hadde fått i vanlig BF1942 hehe...Jeg spilte det sånn cirka i 3 år.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Spec-ops og anti-tank har våpen som gjør mest forskjell fra default.

Syns faktisk G3 er en teit unlock, for granatkasteren er skikkelig digg.

Når jeg prøvde alle unlocka på demoen, så syns jeg det ikke var noe poeng å ha G36C, men etter en del timer som spec-ops så merket jeg at G36C treffer bedre og kan brukes med auto på litt avstand uten at en gjør totalt tosk ut av seg :)

Lenke til kommentar
skal ha support våpnet (suprise :D ). MEn en ting, kan man bruke det gamle våpenet da? kina sitter så sykt digg, men amerikanske er tragisk.

Ja, man kan bruke det gamle våpenet. I den firkanten man velger våpenet i er det to piler i en liten boks man trykker på for å skifte mellom vanlig og unlocked våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...