JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei jeg har ett problem som jeg håper at dere kan prøve å løse for meg. jeg har laget helt ny pc , og hver gang jeg skal skru den av så henger den seg opp.... Noen som har noen forslag på hva det kan være eller skylles? er det noen av dere som har hatt det samme problemet selv? hva gjorde dere? Pc er helt ny AMD athlon64 2800+ 754(CPU) TwinMos 512MB (Ram) Sapphire Radeon 9600PRO 256MB (skjermkort) MSI Nforce S754(hovedkort) Samsung 200GB (harddisk) grei nok pc eller? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har du en god grunn til og lage en ny tråd? Den gamle ble ikke stengt men flyttet i og med dette så ut til og være et windowsrelatertproblem. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 så du tror ikke at det er noe med delene mine på pc som det er no feil med? har prøvd å installert windows 2 ganger skjer det samme hver gang.. Hva bør jeg gjøre for å bli kvitt dette porblemet? hva anbefaler du? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 har prøvd å installert windows 2 ganger skjer det samme hver gang.. Har du sjekket om problemet kom med engang du innstallerte eller om det dukket opp etter at du hadde innstallert driver osv? Nyeste BIOS? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 det er det nyeste windows jeg har 2sp eller no , Lenke til kommentar
Bernt84 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 SP to står for scervice pack 2 det er en oppdatering for windows. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 ok det er hvertfall den windows jeg har men hva kan være feilen på pc det er det jeg lurer på? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 det er det nyeste windows jeg har 2sp eller no , Joda, men BIOS har du nyeste av den? Og kommer problemet med engang eller etter du har lagt inn drivere og programmer? Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Du bør f.eks ikke ha koblet til tilbehør under instalasjon om det ikke trengs. bare strøm, skjærm, tastatur/mus og høgtalere. Om du har adsl eller noe så IKKE ha den kobla til under instalasjon. Da blir det bare dritt, ivertfall etter instalasjon av drivere til netverks korte Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Låser maskinen seg fullstendig, eller vil den bare ikke skru seg av på vanlig måte? Har du innstallert windows ved å innstallere oppå den gamle, eller har du formatert harddisken først? Husker du hva du gjorde før dette skjedde? Det kan være et program som ikke vil avslutte sammen med windows. Endret 30. juli 2005 av gauters Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 jeg formaterte hardisken før jeg innstallerte windows på nytt ja har heller ikke koblet til no annet en det man trenger , altså ikke no adsl eller no sånt. det eneste jeg hadde gjort før det skjedde var å innstalere windows . men det funker å skru av 3-4 ganger så pultselig begynte det å henge seg. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har du innstallert noen programmer etter innstalleringen av windows da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå