Gå til innhold

Tips til IR fjernkontroll med læremuligheter

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg trenger en universalfjernkontroll med læremuligheter for å lære også fjernkontroller som garantert ikke er støttet. Har sett på noen som heter

OneForAll, men noen som har noen bra tips til andre? Har vært innom Elkjøp og Expert og der prøver dem å ta noe sånt som >=600,- for en fjernkontroll som ikke kan læres opp engang.... Finnes det noen andre norske butikker som har noe slikt billigere, som gjerne også har OneForAll?

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Palm med et program som heter Omniremote.

Den kan du lagre så mange fjernkontroller du vil på, og du kan tegne fjernkontrollene selv. Du må "lære" den alle fjernkontrollene selv (noe som er gjort i en fei), men det går også an å laste ned forhånds lagde.

Hvis du finner en billig Palm så er dette noe å satse på. - du får jo i tillegg en PDA på kjøpet! :smile:

Synes det er et knallbra programm. Det eneste minuset er at det er touchscreen - slik at det er litt vanskelig å trykke på knappene, men det går an å programmere alle "hardkeyene" som er på palmen til et bestemt signal.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-02 17:13, GeeZuZz skrev:

Jeg har en Palm med et program som heter Omniremote.

Den kan du lagre så mange fjernkontroller du vil på, og du kan tegne fjernkontrollene selv. Du må "lære" den alle fjernkontrollene selv (noe som er gjort i en fei), men det går også an å laste ned forhånds lagde.

Hvis du finner en billig Palm så er dette noe å satse på. - du får jo i tillegg en PDA på kjøpet! :smile:

Synes det er et knallbra programm. Det eneste minuset er at det er touchscreen - slik at det er litt vanskelig å trykke på knappene, men det går an å programmere alle "hardkeyene" som er på palmen til et bestemt signal.

Takker for tipset. Det virker egentlig ganske fornuftig og faktisk billigere enn om en skal kjøpe en dedikert fjernkontroll med LCD skjerm. Hva slags Palm bruker du forresten? En annen ting, hvordan er rekkevidden på den sammenlignet med en vanlig fjernkontroll?

Tror jeg får se om det ikke ligger en Palm på jobben og slenger og teste den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...