Unlimited Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei, Vet ikke hvordan skal si det, men skal si det allikevel! Jeg har en kasett...et vanlig TDK kasett...jeg vil ha det som er inni kasettet på pc'n min...finne det noe som kan gjøre det for meg? det her er ganske viktig da takkkk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det er nok en tape fra en tapestreamer.. Finn ut den infoen som står på kasetten, og post det her, så finner vi link til en tapestasjon men husk - Dette koster sikkert litt.. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Kan noen si meg hva en tdk kassett er? musikk kassett? eller den som er omtrent på samma størrelse til videokamera? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 TDK er ett merke som lager kassetter, CD'er og lignende. Så det kan egentlig være hva som helst på den.... Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Kasettet er: TDK IECI/TYPE Normal Position - Dynamic cassette low noise high output Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 her er et bildet av TDK! NÅ...hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Gi oss fysiske mål på kasetten. Er det en DV-tape, så trenger du antageligvis et videokamera. Er det en backup tape, så må vi iallefall ha mere info... Men ettersom at det står D60 på den, så vil jeg tro at dette er en 60min DV-tape, full av film, eller tom... alt ettersom... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 TDK IECI/TYPE 1 er en ordinær lydkasett. Du må ha en vanlig kasettsåiller og koble den mot Line-in på lydkortet ditt. På PCen må du ha et program som digitaliserer lyden. Enkelte brennerprogram har støtte for dette. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 kan vel bruke en vanlig opptaks program som tar opp lyd fra diverse kanaler, i ditt tilfelle line in. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 kan vel bruke en vanlig opptaks program som tar opp lyd fra diverse kanaler, i ditt tilfelle line in. hva slags program? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 TDK IECI/TYPE 1 er en ordinær lydkasett. Du må ha en vanlig kasettsåiller og koble den mot Line-in på lydkortet ditt. På PCen må du ha et program som digitaliserer lyden. Enkelte brennerprogram har støtte for dette. hvor kan jeg skaffe den kasettsåilleren? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Jeg vet jeg har lest om en kassettspiller som settes inn i PC'n. Altså monteres i en 3,5" brønn. Men jeg husker ikke hvor jeg så det..... EDIT: Var nok ikke denne jeg så, men her finner du en Endret 31. juli 2005 av SpritHansi Lenke til kommentar
texaco Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 TDK IECI/TYPE 1 er en ordinær lydkasett. Du må ha en vanlig kasettsåiller og koble den mot Line-in på lydkortet ditt. På PCen må du ha et program som digitaliserer lyden. Enkelte brennerprogram har støtte for dette. hvor kan jeg skaffe den kasettsåilleren? kassett spiller Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 kvaliteten blir alt for dårlig Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 hvor kan jeg skaffe et digitaliserer lyden? brennerprogram??? kan du gi navn! Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Og i tillfelle ikke alle så mitt editerte innlegg; Link til kassettspiller for PC Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 tusen takk SpritHansi Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 OMG! det komme til å koste mer enn 1000 Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 se hva jeg fant her: http://www.digitope.com/digitalizer Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 trådstarter: dette må vel være enkleste og billigste løsning for deg? lett å overføre videre til pc også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå