Met_Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Skal flytte et bilde fra en ericsson t630, med datakabel dcu-11. hvordan gjør jeg dette? Og så lurer jeg på om noen vet om et program som gjør at man kan browse alle filene på telefonen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hmm, har du satt i kabelen i pc-en og telefonen inn i den andre enden av kabelen? På Min datamaskin skal man kunne åpne kabelgreia, vet ikke hva jeg skal kalle det, *trøtt*. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Så vidt jeg vet har ikke Sony Ericsson en sånn funksjon? :S Noen flere? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mener du kan finne noe på Sony Ericssons hjemmesider. En som kan ligne på Nokias PcSuite! Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg fikk vite at slikt ikke var mulig med datakabel på min T610. Men var visst mulig med BT Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Riktig det går ikke an å sende bilder over den kabelen FRA telefon til PC. Men kan jo sende den på mail via mms. Eller enda nedre: konfigurere mailklienten sjekk her for hvordan www.dintelefon.net det er også mulig at dette programmet lar deg overføre med kabel http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&cd=5..._7QM5KUiAL4hqwu Lenke til kommentar
jarlerik Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Skal flytte et bilde fra en ericsson t630, med datakabel dcu-11.hvordan gjør jeg dette? Og så lurer jeg på om noen vet om et program som gjør at man kan browse alle filene på telefonen. Det funker veldig fint Har den kabelen selv, og har brukt den ganske mye, før jeg skaffet meg BT-dongle. Har tatt backup av alt jeg har på mobilen. Sms'er, bilder, themes, kontakter osv.. Du må ha: Diverse programmer installert. Sånn som: Phone Monitor, PC Suite for T630 etc.. Og Floats Mobile på din pc.. Ganske enkelt å få det til å funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå