Tordenflesk Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hei. Har det kommet noe særlig med drivere til Vista enda?(Ja, jeg er utålmodig) Tenker spesielt på drivere til nForce2 og SB Live-kortet mitt. Tenkte dette kanskje kunne bli en tråd med linker til Vista-drivere for ymse hardware) ATI Radeon-driver for Vista: http://www2.ati.com/drivers/ATI_BETA1_OTB.exe nForce og Forceware: ftp://download.nvidia.com/Windows/vista/beta1/ "alle" Creative Lydkort http://download.kxproject.lugosoft.com/?fi...rv3537-full.exe IRC #vistanorway @ QuakeNet Endret 4. august 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
shabador Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 nForce og Forceware: ftp://download.nvidia.com/Windows/vista/beta1/ Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) nForce og Forceware:ftp://download.nvidia.com/Windows/vista/beta1/ Kun Audio og Nettverk? jeg syns heller det burde konsentrert seg om resten av kortet liksom, men alle drivere er velkomne EDIT: Kun nForce3 og nyere. Endret 30. juli 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei! Jeg har installert Vista på en litt eldre maskin, og manglet driver til skjermkort/nettverks kort begge deler er onboard. Installerte bare driverne til XP funker fint Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 erlend_oyen: Med XP driver får du jo ikke fade/glass effektene i Vista Ganske utrolig at det ikke finnes drivere til lydkort som fungerer skikkelig. Lyden blir helt ødelagt eller forsvinner etter en liten stund. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg får ikke lyd i det hele tatt. XP-driveren til SB Live! installerte fint, men dårlig med lydbølger ut av høytalerne. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Vurderer å teste Betaen, men det blir ikke uten lyd. Sitter med ett Audigy 2 lydkort. Er det noen som har testet det? Noen som vet om drivere? EDIT: Sitter med ett trådløst nettverkskort fra SMC. Noen som har en ide om til hvilken grad det vil fungere? Takk! Endret 30. juli 2005 av qweac Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 erlend_oyen: Med XP driver får du jo ikke fade/glass effektene i Vista Maskinene jeg installete på takler uansett ikke de effektene som Avalon har å by på... var en PIII 866 med 256 minne og onboard intel grafikk kort. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 PIII 866 med 256 minne og onboard intel grafikk kort. Trodde ikke Vista tillot deg å installere på mindre enn 512MB jeg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Noen andre drivere jeg kan kegge til i lista? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Creative burde få ut fingern snart Lyd er noe av det viktigste for meg når jeg sitter ved PCen. Hovedkortdrivere fra MSI savner jeg også. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 da ble det ikke VISTA på meg ser jeg må ha både WebCam, Lydkort, Trådløstnettverkskort, musdriver og tastaturdriver til VISTA for at mitt system skal fungerer optimalt for meg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 da ble det ikke VISTA på meg ser jeg må ha både WebCam, Lydkort, Trådløstnettverkskort, musdriver og tastaturdriver til VISTA for at mitt system skal fungerer optimalt for meg. Jeg tror de flest XP-drivere funker. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 da ble det ikke VISTA på meg ser jeg må ha både WebCam, Lydkort, Trådløstnettverkskort, musdriver og tastaturdriver til VISTA for at mitt system skal fungerer optimalt for meg. Jeg kan teste alt dette i løpet av uken, bortsett fra drivere til trådløst nettverkskort Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Har fått installert alle drivere som er nødvendig foreløpig, og begge nettverkskortene ser ut til å funke. Det som gjøre meg forbanna er at jeg ikke greier å få tildelt nettverksadresse via DHCP, og det funker helt greit både under XP og Ubuntu. Jeg fikk internettilgang i 10 minutter, så forsvant det igjen, og nå greier jeg ikke å koble til uansett hvor mye jeg tukler med instillinger. Grrr.. Noen som hadde lignende problemer, eller en løsning liggende på lur? Endret 31. juli 2005 av Geofrank Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jeg hadde ingen problemer med internett i Vista, men nøyaktig det samme skjedde med meg etter jeg byttet tilbake til XP Prøv å dra ut modem-kontakten i 30 sekunder og sett den i igjen. Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hva med å ha en egen NORSK irc kanal for Vista? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 God idè, det og et eget "internet-community" med forum, etc. Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 skal lure på om noen er villig til å sponse med serverplass med php mysql support? har stående noen linux box'er her med apache, mysql, php. har jo så å so fast linje og fast ip selv, men jeg tror ikke linja holder hvis det blir for mye pågang.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Naar jeg unzipper ATI betadriverne, kommer to mapper: BETA1_OTB_x64, og BETA1_OTB_x86 De inneholder ingen .exe filer, men en .inf fil i hver mappe. Hvilken skal jeg installere? Kan noen linke til noen releasenotes fra ATI? EDIT: Fant de: https://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=19933 Endret 31. juli 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå