N3v3R3nD Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Heia jeg har en WDC AC418000D satt får en stund siden å lastet ned noe fra nette , plutselig begynte den å lage klikke lyder og jeg kunne ikke skrive til den mere,Prøvde et par ganger å kjøle den ned å får å se om den virka, så gav jeg opp, så tænkte jeg neste dag jeg skulle gi den en sjangse til, så plutselig virka den, nå virka den i 2 uker så nå starta den igjen å klikke, har prøvd å kjøle den ned å prøvd alt mulig men kan ikke få den til å fungere igjen , har noen en ide hva dette kan være ? hvorfor den ikke funker længere ? å lager klikke lyder? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Sikkert ødelagt for den har blitt for varm, og lager klikkelyder fordi den er ødelagt. Lenke til kommentar
N3v3R3nD Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Kanskje, men den virket jo fint i 2 uker sist.. hvorfor skulle den det da ? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Last ned WD LifeGuardTools. Ta en skikkelig sjekk av disken. Kan være ødelagte sektorer, som maskinen prøver å skrive/lese fra. Lenke til kommentar
N3v3R3nD Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Det kan jeg prøve, du har vel ikke en link eller noe til det ? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Nei... Men du kommer langt på vei med: http://www.westerndigital.com Lenke til kommentar
N3v3R3nD Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Takker, skal gi tilbakemelding Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 15:53, N3v3R3nD skrev:Heia jeg har en WDC AC418000Dsatt får en stund siden å lastet ned noe fra nette , plutselig begynte den å lage klikke lyder og jeg kunne ikke skrive til den mere,Prøvde et par ganger å kjøle den ned å får å se om den virka, så gav jeg opp, så tænkte jeg neste dag jeg skulle gi den en sjangse til, så plutselig virka den, nå virka den i 2 uker så nå starta den igjen å klikke, har prøvd å kjøle den ned å prøvd alt mulig men kan ikke få den til å fungere igjen , har noen en ide hva dette kan være ? hvorfor den ikke funker længere ? å lager klikke lyder? du har vel ikke abit TH-7 II RAID? som hovedkort? min harrdisk eller hovedkort lager også to korte klikke lyder Lenke til kommentar
N3v3R3nD Skrevet 2. august 2002 Forfatter Del Skrevet 2. august 2002 Asus P4B533-E/L/1394 PGA478 hovedkort http://www.asus.com.tw/mb/socket478/p4b533...e/overview.htm# er det hovedkortet jeg har men on board raid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå