MysticoN Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 er denne den LCD'en jeg får mest for pengene? skal bruke den til spill mest, men oxo til film og programmer.. megen fin pris på den.. bynner nesten å lurer litt hvorfor den er så "billig" Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Kjøpte en slik en selv like etter jul og betalte ca. en høvding mer. Kan ikke si meg annet enn strålende fornøyd. Den billige prisen er vel helt generell når det gjelder 19", den har gått kraftig ned i det siste. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 er det noe "negativt" med denne skjermen? eller noen andre som er like bra eller litt bedre? ville HELST ha svart monitor. men når jeg så denne, bynte jeg å lure litt liksom.. siden den var så billig.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 er dette den samme skjermen? og hva er best? en Eco 19" skjer eller en "dyr" 17" skjerm? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Det er ikke den samme skjermen. Det er s+versjonen. Jeg har den selv, og er kongefornøyd. Det er verdt å legge på de 250kr ekstra. 8ms har den og, og jeg som er meget sky på etterslep merker det såvidt. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Benq 937+ helt klart en slager til 2800kr å levere helt overlegent bra resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå