Bushnell Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 jeg liker godt black gold.. å hvis du skal bli full trenger du ikke drikke så mye heller siden det er 5,8%, men desverre er det da heller ikke så lett å få tak i i norge. Ellers synes jeg faktisk att tuborg er en ganske god øl + att den er billig Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tuborg er helt OK. Menhvis du virkelig vil ha godt øl så anbefaler jeg Newcastle eller Guinness. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Lurer på om butikkene her ute selger det i det hele:P Skolle kjøpt en av hver , men det er litt vanskelig før eg må alltid få en til å kjøpe til meg. Får drikke cider idag, og prøve Budweiser en annen dag. Har sett mange ganger en blå boks som det står ICE på som liten, og den har alltid fristet meg, er den go? Endret 30. juli 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Har sett mange ganger en blå boks som det står ICE på som liten, og den har alltid fristet meg, er den go? ICE/Double ICE er friskt sommerøl som du sikkert kommer til å like. olsen: Jeg elsker Guinness, men spørs om trådstarter liker brød på boks. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Var i butikken og kjika no, var mye mer enn eg trodde! Alle ølene som dere snakker om her var det! Nesten vertfall. Enda opp med Tuborg likevell Var så himla dyre de andre. Endret 30. juli 2005 av e_hamre Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Om de fører Dahls der du bor så er ikke det så veldig dyrt. 13,- per 0,33. (Skulle jeg mene...) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Samme som tuborg da nesten. Tror de hadde Dahls der, mulig det er flere sorter av Dahls. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Dahls Pils har gyllen farge og en frisk, fruktpreget aroma, og har en godt balansert maltsmak med innslag av frukter og en forfriskende bittersmak. Dahls Fatøl har et noe kraftigere smaksbilde enn Dahls Pils, men i likhet med sistnevnte, har den både fruktpreget aroma og smak. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Corona, Heineken og Lysholmer Low Carb er godt. Trodde Tuborg bare var noe folk kjøpte fordi det er så billig, ikke fordi noen faktisk liker det (God forbid!). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hansa Fatøl. Helt klart noe av det bedre. ''Hansa fat er bedre enn mat!'' Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tror neppe du vil brekke deg av sommerølet Ice. Det er så smakløst og døvt at det er omtrent som å vann med snodig essens. Corona extra er også veldig godt, men dyrt. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Øl til samme prisen som Cider er vertfall bortkasta. Men skal se på Dahls. Vil ha noe som ikkje er beskt, Tuborg er go, når den er kald, men uansett hvor kald, så er ettersmaken bitter og jæ****. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Kan bekrefte at corona er godt! En kompis nevnte for meg her om dagen, at de har et tysk øl på lidl, husker ikke i farta hva det heter, men flaskene ser ganske så "eksklusive" ut egentlig.. 18kr flasken, 0.5L og 4,5% alkohol. Test lidl øl Edit: han sa nå at det het Premium Pils.. Vet hvertfall at det skal testes neste fest Endret 30. juli 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Heineken Enig der! Drikke øl bare for smaken, må man absolutt velge Heineken. Klarer ikke de andre. Fredrikstad Pils fungerer den også Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 ØL er vell nesten Tysklands nasjonaldrikk så det er vell mulig at lidl øl er godt, og ikkje minst billig! Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Tuborg, Corona og Budweiser er som sex i en kano. Fucking close to water! Liker selv Nordlands, Heineken, Carlsberg og Hansa best ! Endret 30. juli 2005 av mr0nning Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sånn rent personlig så synes jeg at Hansa er udrikkelig. Det er søtt og ekkelt. Er sikker på at bestanddelene i Hansa er som følger: - Malt - Humle - Gjær - Vann - Fun Light (bringebær) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sitter med det nye sommerølet til Mack nå. Mack er visst veldi trendy i år. Ølet heter smrprty (les: Summerparty) og kommer i en gul/orange boks. Boksa er full av små tekster, som f.eks. "Brewed to be enjoyed loud - with music" "smrprty is not your average summer beer. The brew is lighter, more fresh and funky than traditional summer beers. This is the coolest and most trendy beer to be seen with at the loud parties this summer. Bring your own." Joa, den er god. litt vel smakløs for min del, men sikkert ypperlig for trådstarter. Om det ikke hadde kostet nesten 30,- flaska da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sånn rent personlig så synes jeg at Hansa er udrikkelig. Det er søtt og ekkelt. Er sikker på at bestanddelene i Hansa er som følger: - Malt - Humle - Gjær - Vann - Fun Light (bringebær) Jeg er rimelig sikker på at du har smakt Hansa Fat, og jeg mener dog ikke det. det er den beste jeg hart smakt. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Selv drikker jeg mye Tuborg, først og fremst på grunn av prisen, og ikke av smaken. Men skal jeg virkelig ha godt øl så er CB HELT fantastisk. Beste ølet som finnes i Norge etter min mening... Men må inrømme at jeg drakk Borg i kveld, pga. prisen, men aldri igjen. Smaker jo dritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå