HondaNSR Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei. Har nå i noen år drikket på skvipet Tuborg, som av og til faktisk er godt, alt etter humøret Men spørsmålet er, er det noen som har smakt ett øl som de synest er godt, eller ikkje blir kvalme av å styre? Tenker da på nybegynnere, siden de fleste "gamlinger" liker øl. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Heineken er det beste... Ringnes er heller ikke å forakte, men drikker egentlig alt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Som ølkjennere flest vil jeg anbefale tre norske ØL: #1. Dahls #2. Aass #3. Tou Sommerøl Av de utenlandske ølmerkene så anbefaler jeg: #1. Budweiser Budvar #2. Grolsch #3. Pilsener Urquell Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Corona Beste ølet jeg har smakt hittil. Er egentlig ikke noe glad i øl, men Corona er drikkende. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Corona og Sol er ikke øl, det er sommer på flaske. :o) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Corona har eg hørt om ja, men kostakje det det same som rusbrus ? Vertfall lite vits då. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Corona har eg hørt om ja, men kostakje det det same som rusbrus ? Vertfall lite vits då. Man drikker ikke Corona for å bli overstadig beruset. Man drikker det ute i sommersolen med en liten lime-skive i flasken. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Hehe, ok. Kall det gjerne fjortiss fakter, men eg drikker bare for å bli full Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hehe, ok.Kall det gjerne fjortiss fakter, men eg drikker bare for å bli full Hehe, jeg kjenner meg faktisk igjen. Husker med glede tilbake til da jeg tok sprit fra skapet til min kjære far. Litt rom + litt whisky + litt vodka + litt gin -> halvlitersflaske -> rist godt -> Velbekomme. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvis man ikke er glad i øl, så er det vel ingen øltyper som blir gode uansett. Men Amstel har en en ganske mild ølsmak, bare synd det nesten ikke finnes i Norge. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hvis du skal bli full blir det vel Smirnoff blandet med sprite eller fanta, eller noe i den retningen. Endret 30. juli 2005 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke bland smirinoffen ! den er god som den er ! Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke bland smirinoffen ! den er god som den er ! ot: snakker ikke om ice snakker om sprit, liker du det reint? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *host* Mannen vil ha øl, ikke sprit. *host* Til trådstarter: Et godt "begynnerøl" er Budweiser. Er nøytralt og har en kort ettersmak. Alt amerikansk lys-øl er forresten godt "begynnerøl". Monthy Python sier det best: "Most American beer is like making love in a canoe; it's fucking close to water." Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Budweiser og corona er godt og mildt i smaken. I spania kjøpte eg noe øl som eg tror hette " cerbeza holandesa" og var nesten helt lik budweiser men kostet bare 1.5kr pr boks. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Bare styr unna Ringnes og Nordlands.. De kommer garantert besudle dine smaksløker + garantere at du kommer til å sky øl resten av livet... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ikke bland smirinoffen ! den er god som den er ! ot: snakker ikke om ice snakker om sprit, liker du det reint? Ja ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå