Rowdy Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hei! Jeg har nå tenkt å bytte ut HP- Pavilion kabinettet mitt, med et Cooler Master Cavalier 3 Det begrenser seg fort med oppgraderingsmuligheter i et "merke- kabinett" I kabinettet følger det med to vifter. Det jeg lurer på, er hvordan disse tilkobles? Har tenkt å kjøpe en ekstra vifte å ha i sidedøra. Må man da kjøpe viftestyring, eller følger det med noe sånt. Skal nok kjøpe det her hovedkortet. Er det eventuelt nok kontakter til vifter på det? Har nemlig bare en kontakt til en kabinettvifte på mitt gamle socket A. Takker for svar Endret 29. juli 2005 av gauters Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei!Jeg har nå tenkt å bytte ut HP- Pavilion kabinettet mitt, med et Cooler Master Cavalier 3 Det begrenser seg fort med oppgraderingsmuligheter i et "merke- kabinett" I kabinettet følger det med to vifter. Det jeg lurer på, er hvordan disse tilkobles? Har tenkt å kjøpe en ekstra vifte å ha i sidedøra. Må man da kjøpe viftestyring, eller følger det med noe sånt. Skal nok kjøpe det her hovedkortet. Er det eventuelt nok kontakter til vifter på det? Har nemlig bare en kontakt til en kabinettvifte på mitt gamle socket A. Takker for svar har du hp har du garanti ville ikke byttet kabb da for garantien forsvinner... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 kommer an på hvor lenge han har hatt pcn og hvor mye den er verdt. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Har nå bygd ny maskin, og selger HP`en Har vært en skikkelig god maskin, men ikke mulig å oppgradere mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg tror viftene kobles til vi vanlig molex. Det følger ikke med viftestyring i dette kabinettet. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har allerede kjøpt kabinettet. Var molex som du sier ja. Bråker ikke så ille, men kjøper sikkert nye vifter og styring etterhvert. Alltid gøy å kjøpe dill og dall til maskinen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Alltid gøy å kjøpe dill og dall til maskinen Ja, du føler en viss tilfredstillelse ved å kjøpe dill og dall til maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå