Gå til innhold

unlocke våpen til Assault kit

Anbefalte innlegg

I løpet av i kveld kommer jeg til å gå opp i rank + unlocke et nytt våpen. Jeg er så sinnsykt i tvil om det blir den nye machine gunnern (PKM) til support, eller om jeg skal ta Medic våpenet (L85A1). Jeg spiller absolutt mest support, men det virker jo som om man havner mest opp i close quarters combat......:-) og da blir support machine gunnern for treg å "vippe opp".

Noen som kan vippe meg til den ene eller andre siden...??

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  BigFatty skrev:
Har unlocka lege våpnet i dag (L-85A1) er er kjempefornøyd med den :thumbup:

Den skyter presist, kan snipes med(hvis du bruker noen par skudd) og er bra i nærkamp.

Anbefaler denne som første unlocken :p

Er ikke helt sikker på hva den andre unlocken skal være. Noen forslag?

Er det noen som har unlocka den sniperen her?

En kamerat av meg lurer på om han skal unlocke den som første unlock.

Er det bra valg?

Hvis man spiller mye sniper, så er det definitivt vits å unlocke M95.

Den har ikke høyere skade enn M24, men som erstatning for SVD og Type 88 er den perfekt (for Type 88 SUGER hardt og lenge...er rimelig god med både SVD og M24/M95, men for en eller annen grunn er det totalt umulig for meg å treffe dritt med Type 88)

Du får da fordelene med M24 (skade), med bittelitt mindre presisjon, samt muligheten for å skyte gjennom vinduer på fly/heli/biler. Hvis man spiller mye sniper, så er det absolutt verd det.

Slik jeg ser det så er ulock våpnene bare en måte å "utjevne" ulemper med våpnene til enkelte faksjoner med enkelte kit.

i.e. sniperen til USA er bedre enn M95, men for kina og MEC så er den en god erstatning.

AK101 og AK47 er bedre våpen enn SA80 til medic, men for USMC så er det en stor forbedring..

o.s.v....

Lenke til kommentar
  Rayline TWB skrev:
I løpet av i kveld kommer jeg til å gå opp i rank + unlocke et nytt våpen. Jeg er så sinnsykt i tvil om det blir den nye machine gunnern (PKM) til support, eller om jeg skal ta Medic våpenet (L85A1). Jeg spiller absolutt mest support, men det virker jo som om man havner mest opp i close quarters combat......:-) og da blir support machine gunnern for treg å "vippe opp".

Noen som kan vippe meg til den ene eller andre siden...??

Jeg valgte medic våpnet og har ikke angret ett sekund på det.

Den er MYE bedre en M16A2 siden den har både fullauto og et lite kikkertsikte

Lenke til kommentar

jeg leste for litt siden at man kan unnlocke alle våpnene i singlep. ved å endre på noen notepad filer, kan noen da si meg hvor denne er?

ont. sniperen er absoludt konge, sitter på strike at karkan og dreper tankser og hmwv og annet smått, den er også veldig treffsikker... :)

Lenke til kommentar
  blind:. skrev:
jeg leste for litt siden at man kan unnlocke alle våpnene i singlep. ved å endre på noen notepad filer, kan noen da si meg hvor denne er?

ont. sniperen er absoludt konge, sitter på strike at karkan og dreper tankser og hmwv og annet smått, den er også veldig treffsikker... :)

Å drepe tankser er vel å overdrive :p

Jeg unlocka den nå netopp! Oh Yeha, it kicks ass! Må nesten spille som sniper nå.. Hehe :!:

Lenke til kommentar
  Slettet-dUuoCe48tm skrev:
  mr.nauz skrev:
er det noen som har prøvd jack hammer?

Jackhammeren er det dessidert siste våpenet jeg kommer til å låse opp. det skyter drittreigt og det ser helt vanvittig stygt ut ;) Gå heller for ag3'en, den er veldig god når man blir vant til den

PANCOR Jackhammer'en er et prototype våpen som det bare finnes et par av i hele verden. Utrolig at BF2 team'et har tatt med dette tulle-våpenet.

Dessuten er foremålet uklart og designet er lite praktisk. Tegningene og patenten ble forsøkt solgt for 350000,00USD for noen år tilbake. Prosjektet er for lengst skrinlagt...

Lenke til kommentar
  mr.nauz skrev:

Jackhammeren er det dessidert siste våpenet jeg kommer til å låse opp. det skyter drittreigt og det ser helt vanvittig stygt ut ;) Gå heller for ag3'en, den er veldig god når man blir vant til den

den skyter drittreigt fordi den er en hagle da :roll:

Jackhammer har i hvertfall en fordel over DAO-12: Du kan lade hele magasinet istedenfor bare et skudd om gangen

totalt mener jeg DAO-12 er bedre. 2 skudd 2 kills som nevnt, og den skyter fortere enn Jackhammer ja.

Selv mener jeg anti-tank skulle fått f.eks Colt Commando, også kjent som CAR-15 da. litt som Spec forces geværet til MEC

Lenke til kommentar
  Cornel skrev:
Det ser du på BFHQ inne i Bf2 når du er på logga din konto.

Eller du kan bruke denne sida:

http://bf2s.co.uk/player.php?pid=MIKKEMUS

der som det står MIKKEMUS må du skifte ut til ditt nick.

Men da må man jo være online og spille singleplayer... Finnes det en måte man ikke må være online for å unlocke våpen... For man må være onlive for å skjekke stats på online accouten det går ikke på en offline account...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
  kenneth11 skrev:
  mr.nauz skrev:

Jackhammer har i hvertfall en fordel over DAO-12: Du kan lade hele magasinet istedenfor bare et skudd om gangen

totalt mener jeg DAO-12 er bedre. 2 skudd 2 kills som nevnt, og den skyter fortere enn Jackhammer ja.

Selv mener jeg anti-tank skulle fått f.eks Colt Commando, også kjent som CAR-15 da. litt som Spec forces geværet til MEC

Jeg synes at anti-tank-kitten har altfor lite stash... De har jo ikke normale håndgranater engang. De burde i hvertfall ha en ting til. Hva med at de fikk en enkelt c4-pakning eller noe alá engineerens skiftenøkkel bare med omvendt effekt?

Lenke til kommentar
  kenneth11 skrev:
  mr.nauz skrev:

Jeg synes at anti-tank-kitten har altfor lite stash... De har jo ikke normale håndgranater engang. De burde i hvertfall ha en ting til. Hva med at de fikk en enkelt c4-pakning eller noe alá engineerens skiftenøkkel bare med omvendt effekt?

sånn at man slipper å risikere å drepe seg selv når en tank står 5 meter unna mener du?

blir vel nesten som Blowtorch i BF: 'Nam

Lenke til kommentar

gameplay messig: ja, AT fyren har for lite utstyr. Spesiellt når rakettene er så ineffektive som de er.

realismemessig: nei, han har tvert imot for mye utstyr. De ferreste hadde klart å springe rundt med 3-4 mag til MP5, i tillegg til launcher og 4-5 raketter til SRAW eller hva det nå er det heter. Jeg ville iallefall ikke vært stakkaren som måtte bære på at det alene...

Lenke til kommentar
  MrLee skrev:
gameplay messig: ja, AT fyren har for lite utstyr. Spesiellt når rakettene er så ineffektive som de er.

realismemessig: nei, han har tvert imot for mye utstyr. De ferreste hadde klart å springe rundt med 3-4 mag til MP5, i tillegg til launcher og 4-5 raketter til SRAW eller hva det nå er det heter. Jeg ville iallefall ikke vært stakkaren som måtte bære på at det alene...

for ikke å snakke om pistol med 5 magasiner, kniv, og ALL den pansringen!

hvis jeg var den stakkaren ville jeg nok ha overgitt meg regelrett, så lenge de tok alt vekk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...