Gå til innhold

unlocke våpen til Assault kit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke så ofte at, men hvis det eks står en thanks i basen og slakter alt eller jeg blir drept av en thanks som er på vei til nermeste base(outpost) så velger jeg ort over til at..

er det noen som har prøvd jack hammer??? tror jeg går for ag3 her :)

Lenke til kommentar
  mr.nauz skrev:
er ikke så ofte at, men hvis det eks står en thanks i basen og slakter alt eller jeg blir drept av en thanks som er på vei til nermeste base(outpost) så velger jeg ort over til at..

er det noen som har prøvd jack hammer??? tror jeg går for ag3 her :)

jeg har også tenkt på jackhammer, virker digg den,

hagle med full-auto :w00t:

men er det noen her som har prøvd den?

Lenke til kommentar
  MrLee skrev:
jeg mener at standard pumpaction hagla er grei nok (eller er den semiauto? ikke vet jeg)

etter at jeg klarte å denge 1 Squad leader og 3-4 soldater som spawna rundt ham uten å reloade med den, så synes iallefall jeg den er konge ;)

den er semi aouto tror jeg.. men mener å huske at den til mec skyter ganske så fort :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
  mr.nauz skrev:
er det noen som har prøvd jack hammer?

Jackhammeren er det dessidert siste våpenet jeg kommer til å låse opp. det skyter drittreigt og det ser helt vanvittig stygt ut ;) Gå heller for ag3'en, den er veldig god når man blir vant til den

Lenke til kommentar

Må si meg strålende fornøyd med MEDIC ulocken jeg gjorde. Jeg har snipet gaaaanske langt med den. Den er god på nærkamp.

Ut fra guides og tips jeg har lest på nette er sniper kanskje den mest ubrukelig klassen i spillet, sammenlignet med feks BF 1942. Der var jo Sniper og Enginer rifla meget koselig å leke med.

Min neste må nesten stå mellom special ops eller infantry.

AKIRA

Lenke til kommentar
  Kjet!l^ skrev:
Det frister å prøve Ag3 men det er vist ikkje alle som er tilfredstill med den. :dontgetit:

Jeg viste ikke helt hvilke jeg ville ha, men jeg valgte AG3. Fy feite meg, jeg syns det er det beste våpenet til nå i Bf2! Så lenge jeg fikk prøve det, ettersom router greiene døde.

Må kun spille på Offlince account nå, og har ikke Ag3.

Lenke til kommentar

Jeg fikk testa jackhammer her om dagen på strike at karkand.. Den var helt RÅ på close quarters.

Jeg for min del tror det blir lenge til jeg unlocker den.. for det første er jeg så og si aldri engineer (teammates som kjører på minene dine har en stygg tendens til å punishe, selv om det var åpenbart deres egen feil), dessuten liker jeg våpen som duger på avstander over 10 meter :p

Lenke til kommentar
  noseh skrev:
Jeg fikk testa jackhammer her om dagen på strike at karkand.. Den var helt RÅ på close quarters.

Jeg for min del tror det blir lenge til jeg unlocker den.. for det første er jeg så og si aldri engineer (teammates som kjører på minene dine har en stygg tendens til å punishe, selv om det var åpenbart deres egen feil), dessuten liker jeg våpen som duger på avstander over 10 meter :p

L85 :w00t:

Blir litt som battle rifle i Halo 2, bare helautomatisk

Lenke til kommentar

ja har nå fått unlocka ag3 en(g3) og er veldig fornøyd,, har ikke fått prøvd den så mye(testa en runde kun få rå teste) men spilte på strike at karkand og lå løpte alene inn i en sånn smal bakgate (resten av de som var med å¨angrpetet ble skutt av en en tanks som hadde 3 support folk liggende ved siden av seg(altså veldig mye mg skudd), så vidt jeg kom meg unda) men uansett så så de som lå ved tanksen så meg og fulgte etter alle 3+ en annen fyr joina dem(enten assult eller medic, hadde ak) dumme som de var fyrte de løs samtidig som de fulgte etter(hørte at det knitra rund meg i det kulene traff vegger, bakken osv) så skjønte at de var etter meg, så kaste meg ned rundt er hjørnet og krappa rundt bort til hjørnet kantenten. og klemmer inn første muse tast.. får nesten et lite shokk når jeg seg ag3 en bare pløyer de ned, tror jeg fikk tatt alle på kun 17 skudd :yes: prøvde på litt headshott men alikevll.. helt syk ill styrke på den :) så jeg er kjempe fornøyd :love:

så det er bare å velge ag3:D neste våpen jeg unlover blir nok L85 eller support mg en :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
  Kjet!l^ skrev:
Det fungerer slik

1000- første unlock

10 500- andre unlock

25 000- tredje unlock

50 000- fjerde unlock

75 000- femte unnlock

150 000- sekste unlock

250 000- sjuende unlock

Hehe, skulle ønske det var så lett :!:

To advance to PFC: 500 total (+500)

To advance to Lance Corporal: 1000 total (+500)

To advance to Corporal: 11,000 total (+10,000)

To advance to Sergeant: 21,000 total (+10,000)

To advance to Staff Sergeant: 221,000 total (+200,000)

To advance to Gunnery Sergeant: 421,000 total (+200,000)

To advance to Master/First Sergeant: 4,421,000 total (+4,000,000)

To advance to Sergeant Major: 8,421,000 total (+4,000,000)

To advance to Master Gunnery Sergeant: 88,421,000 total (+80,000,000)

To advance to Sergeant Major of the Marine Corps: 168,421,000 total (+80,000,000)

Disse er bekreftet av EA, burde holde folk opptatt en god stund :w00t::thumbup:

Endret av Crozmo
Lenke til kommentar

Blir vel litt feil å poste her men...Når jeg skal inn på en rankingserver (bruker play now knappen) Så kommer det feil om at jeg ikke kan bruke denne moden... og at jeg må resete BF2...tingen er at jeg ikke har gjort noen ting med BF2 bare patchet,,...det ble feil under patching...kan dette ha noe med saken å gjøre? spillet ble oppdatert! og jeg hadde samme prob. før jeg oppdaterte..

håper noen kan hjelpe:D

Lenke til kommentar

Har unlocka lege våpnet i dag (L-85A1) er er kjempefornøyd med den :thumbup:

Den skyter presist, kan snipes med(hvis du bruker noen par skudd) og er bra i nærkamp.

Anbefaler denne som første unlocken :p

Er ikke helt sikker på hva den andre unlocken skal være. Noen forslag?

Er det noen som har unlocka den sniperen her?

En kamerat av meg lurer på om han skal unlocke den som første unlock.

Er det bra valg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...