Gå til innhold

unlocke våpen til Assault kit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det fungerer slik

1000- første unlock

10 500- andre unlock

25 000- tredje unlock

50 000- fjerde unlock

75 000- femte unnlock

150 000- sekste unlock

250 000- sjuende unlock

Eg angrer litt på at eg tok assault unlock... bare eit par tusen poeng til neste så går nok bra.

Lenke til kommentar
Det frister å prøve Ag3 men det er vist ikkje alle som er tilfredstill med den. :dontgetit:

Jeg liker den helt greit, siktet kunne vært bedre men det er jo nå så...

Av og til eier det i nærkamp av og til ikke, det samme med alle andre avstander. Det er så varierende syns jeg... angrer på at jeg ikke unlocket sniperen...

Lenke til kommentar

ag3'en er utrolig effektiv når du har blitt vandt med den.. fort jeg pløyer ned 5\6 stk hvis jeg rusher en base om jeg legger kortene rett. Dog når jeg spiller kina så bruker jeg ak-47 framfor ag3 siden de har nesten lik skade men du får granatkaster med ak'en

Lenke til kommentar

nærmer meg første unlock nå og tror jeg skal velge ag3 en..

sniperen: av jo veldig bra(har prøvd hos en venn som har) men nei takk.;)

jackhammer: er aldri Engineer :thumbup:

striker: vil heller ha en maskin pistol en en hagle når jeg først spiller som Anti-Tank:yes:

ptk(er det ikke det den heter) er montert på mec bilene og hvis den er akkurat lik syns jeg den er for treg :p

og det våpenet Special Ops kan velge har jeg prøvd ut mye(finner det stadig) men liker det ikke noe spes :roll:

--------------------------------------------------------------------------

så står mellom medic og assult.. er kikkert sikte på det våpenet medic kan unlocke noe som godt kommer med.. har prøvd det et par ganger

ag3 en er drit fet :) veldig kraftig og har en fin il hastig het.. men mangler granatkasteren.. men den brukes jo egentlig ikke så mye (gjelder meg!) hmm er veldig i tvil?? noen som har noen meninger?

Lenke til kommentar

Jeg unlocket l85 (medic) når jeg ble lance corporal, men jeg angrer som faen nå. Våpenet er treffsikkert, men det er ALT for svakt for min smak. Når jeg er medic nå bruker jeg kun standard-våpenet.. Surt å ha kasta bort en unlock :(

Neste unlock blir nok M95 (sniper), så G36C (spec ops), og så PKM eller AG3 etter det igjen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

hvorfor unlocker ingen DAO-12 (anti-tank). Det er kanskje det heftigste våpenet i spillet! den blåser livsskiten ut av alt på to skudd, hvis man treffer. Og i tillegg skyter den jo fort som et maskingevær hvis du kan trykke. Jeg tok den som første unlock og er meget fornøyd. den suger på store åpne baner men i bybanene er den sjef!

Lenke til kommentar

Veldig synd det der. Er så og si alltid enslig AT når noen får øye på en tank/Black Hawk/hva-det-skal-være. Med hjelp fra en ekstra AT eller to hadde ting ofte gått langt bedre :whistle:.

Og DOA-12 er en veldig fin sak, bortsett fra (som nevnt) når du ikke skyter på kloss hold. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...