fz50 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei. Har eit GeFroce 6800 GT kort (PCI-E) her frå XFX, som eg har vannkjøling på. Eg har sett at dykk som driv med overklokking av for eksempel skjermkort har oppført idle/load temperatur når de skriv om resultata dykkar. Korleis finn de ut den temperaturen? Er temperaturavlesinga innebygd i skjermkortet (isåfall, er det temperaturavlesing i XFX GeForce 6800 GT?), eller har de for eksempel lagd leidniga til eit termometer inn mellom kjølar og GPU?? Eller er det andre måtar å finne GPU temperatur på. Er berre litt nysjerrig på dette, sidan det hadde vore koseleg å vete kor høg temperaturen på GPU er. Viss dette var eit dumt spørsmål; tolk det som eit spørsmål frå ein amatør, ingen flammekasting, på førehand takk. Mvh. Jan F. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Håper du forstår denne: ellers kan du laste ned SpeedFan, fint program: Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Takk før raske svar. Ser ut som om temperaturavlesing er innebygd i 6800 GT då. Men hadde det vore alternative måtar å lese av temperatur, viss ikkje dette var innebygd?? EDIT: 20 postar!!! Weee Endret 29. juli 2005 av fz50 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 det hadde nok vært rimelig vanskelig å fått målt nyaktige temperaturer med en vanlig pc temp måler, da det er "litt" trangt mellom gpu og kjøler Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 det hadde nok vært rimelig vanskelig å fått målt nyaktige temperaturer med en vanlig pc temp måler, da det er "litt" trangt mellom gpu og kjøler Heh. Sant nok. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Everest er et alternativ, men bruk driver avlesning så lenge den fungerer Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Håper du forstår denne: ellers kan du laste ned SpeedFan, fint program: Kva kjøleløysing brukar du og kven er produsenten av kortet ditt? Mitt Gainward 6800GT ligg på 56-59°C idle og 75°C load med stock kjøling. Core slowdown er 135°C hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå