Dr3as Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Tenkte jeg skulle prøve dette OS't og da i 64bit versjon. Når jeg starter installasjonen kommer jeg kun til rett etter jeg trykker install. da får jeg denne feilmeld. machine_check_exception 0x0000009 Microsoft sine hjelpesider sier det er noe alvolig feil med cpu ram power eller hk, men sitter da fint og stabilt i xp :S Noen flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Er vel ikka annet aa forvente etter som dette er beta 1, med andre ord ganske ustabilt... Fikk min fQrste feilmelding 5 minutter etter jeg logget inn i Vista. Sitter forQvrig i Vista naa >D Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Fant løsningen, testa med å fjerne hardware og den ene disken, ja kun ata disken som det hjalp å fjerne, og når jeg endret plassen dens på ide kabelen gikk det fint. Eneste jeg har å si om vista til nå(installerer på den andre maskina) er laaang installasjonstid OG at det ikke er noen form for progresjonsskjermbilde når du formaterer i installasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå