Novec Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Neida, begraver ikke casemoddere under flere tonn is, men den 10. til 14. august åpner Ishallen i Halden (halvannen time syd for Oslo) dørene for over 300 deltakere på "istid" LAN. Utover den vanlige spillingen og fildelingen vil det arrangeres en gigantisk casemod-compo, og for de som ikke allerede har gjort sine modifiseringer vil det selges dremel og -utstyr på stedet. Datatjenesten i Halden vil også være tilstede og tilby det meste av casemod-utstyr fra Microplex' varespekter. Det blir live avstemning med poengbarometere på storskjerm, og alle deltakerne kan stemme på sine favoritter. Bedømmingen vil skje på grunnlag av både modifisering og overklokking/tweaking - midt i blinken for oss, med andre ord :smile: Hele herligheten koster ikke mer enn 300 kroner, og med en Prix-butikk 500m unna blir det ikke dyre affæren. Mer informasjon om arrangementet finner dere på: www.istid.net _________________ Lars Bjerke [email protected] Tester og skribent, Overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-08-02 15:36 ] Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Bare synd jeg sitter fast i millitæret her i bodø :sad: Hørtes gøy ut :smile: Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Skal nok bort jeg også, men likevel så har jeg modda 400MHz'en min og overklokka P4'en min.. Så jeg kommer nok ikke langt :wink: Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg skal dit, har reservert plass og greier! Er det ingen andre her som skal dit? Det kunne vært litt tøft hvis det haddde vært noen flere :smile: Lenke til kommentar
klo Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 FYFAN så bråk det kommer til å vere der viss alle skal styre på med dremel/vinkelsliper/borr! og ikke minst motosag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå