co2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 http://digi.no/php/art.php?id=220357 Endelig, på tide det gjøres noe med filmen istedefor lyden som så mange klager på. Er vel en av grunnene til at jeg ikke går så mye på kino lenge, dårlig kvalitet... ...som i selve filmene også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Sal 3 på Prinsen kino i Trondheim er digital. Det er faktisk STOR forskjell fra de gamle filmrullene. Krystallklart bilde, ingen flimring, kun 100% ren nytelse. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Sal 3 på Prinsen kino i Trondheim er digital. Det er faktisk STOR forskjell fra de gamle filmrullene. Krystallklart bilde, ingen flimring, kun 100% ren nytelse. Misa want Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sal 3 på Prinsen kino i Trondheim er digital. Det er faktisk STOR forskjell fra de gamle filmrullene. Krystallklart bilde, ingen flimring, kun 100% ren nytelse. En av dem har vi i Bergen også Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Håper Fønix (kristiansand) kommer med sånn snart. Tror de har sånn i Lillesand (verdens navle ), var visst en av de første i landet også, om ikke først. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Sal 3 på Prinsen kino i Trondheim er digital. Det er faktisk STOR forskjell fra de gamle filmrullene. Krystallklart bilde, ingen flimring, kun 100% ren nytelse. Har ikke sett en film i Sal 3 enda Hadde vært moro å finne en film som jeg kommer til å like på den salen. *Sjekke nettsiden til Trondheim kino* Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tror de hadde en digital fremvisning av SW ep. 1 og 2 i tønsberg kulturhus. Dette er egentlig en veldig positiv retning, siden jeg også har lagt merke til at bildet i kinoene begynner å bli litt utdatert Ihvertfall når man sammenlikner med bildekvaliteten man får med dvd og nå seinere hddvd og blu-ray, selv om det kanskje blir i litt annen skala. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 I Tromsø har de nettopp bygd ny kino med 6 saler, tror alle der er digital. Både bilde å lyden er i allefall upåklagelig. *skrytemodus* Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Sal 3 på Prinsen kino i Trondheim er digital. Det er faktisk STOR forskjell fra de gamle filmrullene. Krystallklart bilde, ingen flimring, kun 100% ren nytelse. En av dem har vi i Bergen også Hvilken? Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Det blir dyrt! KP1 Endret 1. august 2005 av smurfen6506 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tror alle kinosalene i Asker er det allerede. Noen som vet om de selger det gamle utstyret? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvilken? KP1 er i hvert fall det og jeg tror også dette gjelder alle i den nye kinoen i tillegg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 I Tromsø har de nettopp bygd ny kino med 6 saler, tror alle der er digital. Både bilde å lyden er i allefall upåklagelig. *skrytemodus* Stemmer bra det, men savner gamle fokus litt da... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det blir suverent bra å endelig kunne se hva som foregår på lerretet (for å overdrive litt), ihveretfall for folk som meg som ikke er interessert i å overnatte utenfor en kino for å se filmene før alle andre. Rullene blir utrolig fort slitt på bare noen dager etter premieren. Jeg håper det nye utstyret kommer med fjernkontroll for å klappe igjen kjeften på ungene som alltid skal dra seg inn på filmer de ikke er interessert i å se, eller har sett 10 ganger allerede og kun vil lage bråk og ødelegge for alle andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Rull er tingen. Skytes det på film skal det pokker meg vises på film også. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Rull er tingen. Skytes det på film skal det pokker meg vises på film også. De går vel over til digitale kamera... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg håper det nye utstyret kommer med fjernkontroll for å klappe igjen kjeften på ungene som alltid skal dra seg inn på filmer de ikke er interessert i å se, eller har sett 10 ganger allerede og kun vil lage bråk og ødelegge for alle andre I hear you. Neste fjortis som prater høylytt i mobiltelefon under kinoforestillingen kommer til å få en bøtte popcorn i bakhodet fra meg. Eventuelt et par knallhardt kastede M Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Rull er tingen. Skytes det på film skal det pokker meg vises på film også. De går vel over til digitale kamera... Får ikke håpe det, da får vi kun ekle filmer som Collateral som ser ut som Discovery-dokumentarer. Kids, just say no to digital. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Rull er tingen. Skytes det på film skal det pokker meg vises på film også. De går vel over til digitale kamera... Det håper jeg virkelig ikke, men du har nok rett. Blir vel vandt til det også, som med digital foto. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Synes ikke de nye Star Wars-filmene ser så hakkande gale ut og der er det jo bare brukt digitale kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå