Gå til innhold

Norske kinoer skal digitaliseres

co2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sal 3 på Prinsen kino i Trondheim er digital. Det er faktisk STOR forskjell fra de gamle filmrullene. Krystallklart bilde, ingen flimring, kun 100% ren nytelse. :D

Har ikke sett en film i Sal 3 enda :cry: Hadde vært moro å finne en film som jeg kommer til å like på den salen. *Sjekke nettsiden til Trondheim kino*

Lenke til kommentar

Tror de hadde en digital fremvisning av SW ep. 1 og 2 i tønsberg kulturhus. Dette er egentlig en veldig positiv retning, siden jeg også har lagt merke til at bildet i kinoene begynner å bli litt utdatert :hmm: Ihvertfall når man sammenlikner med bildekvaliteten man får med dvd og nå seinere hddvd og blu-ray, selv om det kanskje blir i litt annen skala.

Lenke til kommentar

Det blir suverent bra å endelig kunne se hva som foregår på lerretet (for å overdrive litt), ihveretfall for folk som meg som ikke er interessert i å overnatte utenfor en kino for å se filmene før alle andre. Rullene blir utrolig fort slitt på bare noen dager etter premieren.

Jeg håper det nye utstyret kommer med fjernkontroll for å klappe igjen kjeften på ungene som alltid skal dra seg inn på filmer de ikke er interessert i å se, eller har sett 10 ganger allerede og kun vil lage bråk og ødelegge for alle andre :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg håper det nye utstyret kommer med fjernkontroll for å klappe igjen kjeften på ungene som alltid skal dra seg inn på filmer de ikke er interessert i å se, eller har sett 10 ganger allerede og kun vil lage bråk og ødelegge for alle andre :whistle:

I hear you.

Neste fjortis som prater høylytt i mobiltelefon under kinoforestillingen kommer til å få en bøtte popcorn i bakhodet fra meg. Eventuelt et par knallhardt kastede M ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Rull er tingen. Skytes det på film skal det pokker meg vises på film også.

De går vel over til digitale kamera...

Det håper jeg virkelig ikke, men du har nok rett. Blir vel vandt til det også, som med digital foto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...