Tor Rasmussen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 I følge denne siden; http://144.92.43.200/hdg/ har Halo 2 støtte for 16:9 widescreen på XBox. Jeg ønsker å spille spillet i widescreen. Setter Boxen i Video -> Widescreen under settings i rootmenyen på XBox. Jeg finner ingen options i selve Halo 2 spillet hvor jeg får definert at jeg spiller i Widescreen. Noen som vet hvilken meny jeg skal inn i for å få spillet til å vise korrekte proporsjoner for widescreen? Lenke til kommentar
Dregoth Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Du stiller bare xboxen inn på widescreen fra menyen, så går spillet automatisk i widescreen. Det er ingen options inne i spillet, der du kan se det. Endret 30. juli 2005 av Dregoth Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Det har jeg prøvd, men det funker ikke. Har andre spill hvor det skjer automatisk slik du beskriver, men i Halo 2 så blir 4:3 bildet dradd utover slik at sikterundingen og den runde radaren er ovale. Lenke til kommentar
Bioteknologi Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Enkelt og greit stiller på Xboxen sin Wide Screen meny. Uten spill i seff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå