AeroX Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei. Har en hjemmebygga pc som jeg har litt problemer med. Specs: Gigabyte GA-K8VT800 hovedkort (via chipset) AMD 64 3000+ sck 754 2x Kingston DDR RAM 400MHz Hercules GeForce3 Ti 200 64MB Seagate IDE 40GB HDD Maxtor IDE 160GD HDD WinXP Professional 5.1 Service Pack 2 (Build #2600) Problemene jeg opplever er at jeg får ofte blåskjerm i windowsxp som sier "Dumper fysisk minne" Dette har jeg opplevd siden jeg fikk pcen. Har kjørt memtest86, og den fant ingen feil. Nå i det siste skjer det veldig ofte at skjermen blir svart i 3 sekunder. Dette kan skje 20 ganger daglig. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det kan selvsagt være skjermkortet som er i ferd med å ta helga. Har du et annet tilgjengelig, så du kan teste...? Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Har et gammelt Matrox 4MB AGP kort tilgjengelig:P Vil det funke greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå