veluci Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kjøpte en ibanez aukustisk gitar til 3000.. husker ikke helt merket, men er det ett godt kjøp det? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Synes Epiphone er veldig bra. Har en litt modifisert lp standard, og liker den egentlig bedre enn gibson lp classicen til en kamerat av meg. tatt i betraktning at min koster 4000, og han måtte ut med 12000 for sin (ganske billig, hva?) så syns jeg epiphone er bedre. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg er veldig glad i Ibanez, selv har jeg en Ibanez RG 1570 Prestige, elskbar og lettspilt hals. Når det gjelder akustiske gitarer er Martin og Co. min favoritt. Og så ønsker jeg meg en Gibson Les Paul Custom, Alipne White, skamtøffe gitarer.. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Personlig synes jeg ESP er det beste gitarmerket.. synnsynligvis fordi jeg spiller mest metal. Du kan jo få absolutt hva du vil! ...bare lommeboka er feit nok da Edit: liker også Gibson da Endret 15. desember 2007 av Patrick1991 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå