Gå til innhold

Hvilken neste generasjons konsoll velger du?

zarz

Hvilken neste generasjon konsoll velger du?  

552 stemmer

1. 1. Hvilken neste generasjon konsoll velger du?

• Playstation 3
      153
    • XBOX 360
      169
    • Nintendo Revulution
      66
    • To eller flere av dem
      80
    • Har ikke bestemt meg ennå
      39
    • Ingen av disse
      44

Anbefalte innlegg

Tror nok jeg skal ha PS3. Har ikke noen lyst eller særlig mulighet til å holde på med konsollspill nå, dessuten bruker jeg den tiden på spill jeg kun kan spille på PC. Det er en stund til PS3 kommer ennå, så jeg forbereder meg heller til dess. Revolution virker minst like spennende nå som før detaljene ble sluppet ut.

Angående påstander om at den og den konsollen er best for den og den aldersgruppen: Den dagen en er for voksen til å kunne leke, kan en glemme alt som har med spill uansett plattform. Den dagen vil jeg neppe noensinne oppleve.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jeg kjøper en konsoll, blir det nokk Xbox360, men PS3 ser meget lovende ut da...

Nintendo Revolution ?? Passer nokk fint i aldersgruppen 5-12 år, Nintendo har jo alltid hatt elendig grafikk å omtrent bare spill for små barn, tviler på at den nye "Revolution" kan måle seg med grafikken på PS3 å Xbox360, ikke det at grafikk er allt men...

5240096[/snapback]

Javel, hører at du har spilt mye nintendo :dontgetit:

Lenke til kommentar
Angående påstander om at den og den konsollen er best for den og den aldersgruppen: Den dagen en er for voksen til å kunne leke, kan en glemme alt som har med spill uansett plattform. Den dagen vil jeg neppe noensinne oppleve.. ;)

5240519[/snapback]

Det jeg skulle fram til var at jeg mener spillene på nintendo er simple å kjedelige, kan innrømme at jeg likte supermario til den første nintendoen, men ellers har dem lite jeg liker, å det spillet jeg liker minst av allt på nintendo er Zelda :) ( ganske sikker på at jeg får høre mange "gode" argument for at jeg tar feil, å at zelda er såååå bra, hahahaha )

Jeg blir aldri for voksen til å leke, min filosofi er, ha det gøy så lenge du kan :)

Til Fluesopp, nei ikke så veldig mye, å det er en god grunn til det, spillene er kjedelige :)

Endret av INTERcEPTOR
Lenke til kommentar

5240519[/snapback]

Det jeg skulle fram til var at jeg mener spillene på nintendo er simple å kjedelige, kan innrømme at jeg likte supermario til den første nintendoen, men ellers har dem lite jeg liker, å det spillet jeg liker minst av allt på nintendo er Zelda :) ( ganske sikker på at jeg får høre mange "gode" argument for at jeg tar feil, å at zelda er såååå bra, hahahaha )

Jeg blir aldri for voksen til å leke, min filosofi er, ha det gøy så lenge du kan :)

Til Fluesopp, nei ikke så veldig mye, å det er en god grunn til det, spillene er kjedelige :)

5242643[/snapback]

Du tar feil, Zelda-spillene er såååå bra. Jeg skal kjøpe alle sammen når Revolution kommer ut. Hoppet over siste generasjons Nintendo, så når Revolution kommer ut, ligger det to Zelda-spill og venter på meg.

Og en ting til, du er kanskje i aldersgruppen 5-12 år selv, siden du ikke har lært deg komma-regelen, og/å-regelen og skriver "nokk" gjentatte ganger?

Hihi.. Nå får jeg nok kjeft og litt ris på stumpen av alle analfabetene her!

Lenke til kommentar
spillene er kjedelige :)

5242643[/snapback]

Jeg skulle likt å vite hvilke spill du snakker om her. Med tanke på at Nintendo har vært blant verdens beste spillutviklere i tyve år i strekk nå, skal det en del til om ingenting har falt i smak.

Mistenker nok at du bare ikke helt vet hva du har takket nei til.

Grafisk sett har Nintendo for øvrig aldri hatt problemer med å hanskes motstanden fra rivalene, så den må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Personlig kommer jeg trolig til å kjøpe PS3 når den kommer, men hvis den av en eller annen grunn ikke faller i smak blir det vel en Xbox 360.

Nintendo er jeg litt skeptisk til, da jeg ikke er helt enig i spillutvalget, personlig synes jeg Xbox og PS2 har et mer interessant spillutvalg enn Gamecube i dagens marked i allefall. Dette går jo selvsagt på smak og behag.

Men jeg skal ikke utelukke helt og holdent at det kan bli en Nintendo på meg når den nye modellen kommer heller, selv om jeg er sterkt uenig i navnet de har gitt den konsollen nå. Revolution høres jo MYE kulere ut! :p

Lenke til kommentar

:thumbup: det blir nok ps3

noen som vet når wii kommer? :hmm:

hvis wii blir like billig som nintendo skal ha det til så går jeg for wii også :w00t:

wii har et hav av mulighetter som har lokket meg til å kjøpe wii når den kommer :thumbup::D

Endret av loyd-loyd
Lenke til kommentar
wii har et hav av mulighetter som har lokket meg til å kjøpe wii når den kommer :thumbup:  :D

6051248[/snapback]

Ja, jeg er voldsomt nysgjerrig på hvordan den håndkontrolleren vil fungere i praksis, dvs hvordan spillopplevelsen blir påvirket av den. Jeg tror det kan bli ganske heftig i enkelte spill i allefall. :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...