pologutt Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Er det andre som har merket at det magler lys i de to nederste rekkene på tastaturet? De er helt mørk. Oppdaget det først i dag, og lurer på om jeg orker å levere den inn. Andre som har gjort det? Endret 29. juli 2005 av pologutt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 er ikke lett å ta bilde av det lyset med en samsung e720, men gjorde et forsøk: ser helt bra ut her? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Slik ser ikke min ut i alle fall. Ser ut som lyset som skal lyse opp tastaturet er ødelagt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Slik ser ikke min ut i alle fall. Ser ut som lyset som skal lyse opp tastaturet er ødelagt. har du en gammel FW version? kanskje det er det som er problemet ? ikke sikker da... funker fint her iaf Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Nope, oppdateringen hjalp ikke på lyset. Er vel en hardware - feil... Hvor lang tid tar det ca reparere slik ting? Noen som veit? Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Nope, oppdateringen hjalp ikke på lyset. Er vel en hardware - feil... Hvor lang tid tar det ca reparere slik ting? Noen som veit? Tok en uke med min SX1. Bør være en tilsvarende operasjon selv om det er en annen modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå