SirKenneth89 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Kommer det til å koste noe når du surfer på internett med PSP? Jeg vet at den europeiske PSPen kommer til å ha versjon 2.0, og dermed kan man gåpå internett, men blir dette helt gratis? "Bare" en måned igjen til PSP nå Endret 29. juli 2005 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Stru Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Måten du går på internett med PSP`en er ved hjelp av et trådløst nettverk. Så det vil da ikke koste noe å gå på internett hvis vi ser bort i fra bredbånds regningen Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Men får man regning hver måned, hvis man bruker internettet på PSPen da? Og hvor mye kommer det til å koste? Endret 29. juli 2005 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
Stru Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du betaler ingenting for å gå på internett med PSP`en, hvis du ser bort i fra den regninga du har på ADSL`en din, den du får fra Telenor eller en annen ISP!! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du må (kan) ha internett fra før, og en wifi sender(eller hva det heter). Så kobler psp'en seg opp mot nettet. Du kan også finne "wifi hot-spots" (plasser hvor det er trådløst internett), og koble deg opp mot dette. Er vel enklest og sammenligne med en laptop med trådløst nett. Vet ikke hvor du finner "hot-spots" der hvor du bor, kansje på biblioteket e.l. For å svare på spørsmålet ditt, så får du ikke noe regning fordi om du surfer på nettet me psp. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Har ADSL fra telenor, men må PSPen være i nærheten av pcen min for å kunne bli oppkobla på internett? Har ikke trådløst internett på pcen min, så går det ann å bli koblet på internett på PSPen da? Kan ikke så mye om internett og sånt Lenke til kommentar
Stru Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Så lenge du ikke har en trådløs router (boksen som sender ut de trådløse signalen) så går det nok ikke... Begynner å bli en del steder rundt om i byer som har trådløse nettverk oppe for almennheten, cafeer etc.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er bare å kjøpe seg en trådløs router og sette den opp hjemme. Da kan du koble deg opp og surfe på nettet med psp'n din. Jeg har det selv og det er kjempemorro. Det er også noen spill man kan laste ned ekstra ting til. Som for eksempel Wipeout Pure, hvor du kan laste ned pakker med brett og sånt. Så internett er bra å ha på sin PSP Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Et lite tips: Flyplasser har alltid trådløst nettverk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Flere steder rundt i byene har "hotspots" her i Stavanger vet jeg iallefall om et par kafeer, kinonen og Subway som har hotspots til bruk(noen plasser tar betalt for det da) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Konkrete spørsmål som ikkje krever nokon diskusjon for å få svar på skal under Spørsmål og svar - Konsoll, ikkje Diskuter spill og tilbehør - Konsoll. Tråd flyttes. Lenke til kommentar
kvakki_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Så man må ha vanelig ADSL for og sitte på nette med PSP altså? Trodde man kunne kjøpe noe sånt egent PSP nett på en måte jeg, Brikke eller noe sånt :P.. jau jau , jeg er en sau... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå