Gamlemor Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Morsomt.MEN hvordan vet maskinen HVEM som helte neddi innholdet ? duuu, den e jo liksom extremt smart da heeeesjegud Har ikke noe å si det. La oss si at du er kjempe smart. Så tar vi bind for øynene dine, og lar noen helle noe i koppen du holder i hånda. Du har ikke mulighet til å finne ut hvem det er som putta det neddi. Hvis du er smart så spør du noen som så det Det er jo liksom den smarte som skal finne det ut da. spørring er juks. og maskinen spurte ikke. Det var det som var poenget mitt. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det er jo liksom den smarte som skal finne det ut da. spørring er juks. og maskinen spurte ikke. Det var det som var poenget mitt. Du kan ikke bare finne på nye regler hele veien ettersom du taper spillet. Slik er det. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvorfor har jeg tapt ? Du har ikke på noen måte bevist at den kunne vite hvem som heldte innholdet neddi. Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ja, den spurte hovedserveren som hadde kontakt med overvåkningskameraet som igjen så hvem som tømte det i. Er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) soooo ååld.. men men Ikke informer verden om at du har sett den før Endret 2. august 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ja, den spurte hovedserveren som hadde kontakt med overvåkningskameraet som igjen så hvem som tømte det i. Er det så vanskelig å forstå? Det har du ikke sagt før. Så jeg hadde ikke tapt før du skrev det der. Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det er jo ganske innlysende da. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hehe.... den var jo gaske kul da Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 His du skal diskutere logikken i en vits burde du slutte å lese vitser Lenke til kommentar
gogodidi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Morsomt.MEN hvordan vet maskinen HVEM som helte neddi innholdet ? ved i sammenligne DNA'ene da vel! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Morsomt.MEN hvordan vet maskinen HVEM som helte neddi innholdet ? ved i sammenligne DNA'ene da vel! 1. Nei... Det avgjør ikke hvem som helte neddi, bare om de er i familie eller ikke. 2. Dette har vi nettop diskutert, jeg gidder ikke å diskutere igjen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bwahahaha! Hørt den før, men morsom for det! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hehe, morsomt. WoRd (life)! Denne har jeg ledd av mang en gang! På klassetur får alle lættis av den.. Alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå