Sindregutt Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Som det står i topic har jeg fått store problemer med pcen her.. skulle starte opp en dag og plutslig ble skjermen svart etter at den hadde tatt alle de sjekkene med bios etc og windowsflagget (Dere skjønner ) Sjekka litt ut og testa å koble skjermen til analog utgang. Funka MEEn jeg må få den digitale utgangen igang igjen. Noen som har vært borti lignende og vet hva som kan forårsake sånt? evnt HVA kan jeg gjøre for å "skru" på digital utgang igjen? Sindre Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Du kan prøve en annen skjerm på DVI-utgangen. Dersom det er likt, er det nok skjermkortet ditt som er dødd.. Lenke til kommentar
Sindregutt Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 har bare 1 skjer med digital inngang, det som er rart er jo at den utgangen funker i starten når jeg starter opp pcen. det er når windows starter at det blir helt svart Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 har samme problemet her, bortsett fra at jeg aldri har fått dvi porten til å funke før heller. har du et geforce skjermkort? Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Som det står i topic har jeg fått store problemer med pcen her.. skulle starte opp en dag og plutslig ble skjermen svart etter at den hadde tatt alle de sjekkene med bios etc og windowsflagget (Dere skjønner ) Sjekka litt ut og testa å koble skjermen til analog utgang. Funka MEEn jeg må få den digitale utgangen igang igjen. Noen som har vært borti lignende og vet hva som kan forårsake sånt? evnt HVA kan jeg gjøre for å "skru" på digital utgang igjen? Sindre Hvilken skjerm har du?? Har hørt en del problemer med datamaskiner/skjærmer som ikke fungerer sammen når det gjelder den digitale porten. Det du kan teste er oppdatere skjærmkortet og sjekke om det fins drivere til skjærmen. Instaler dem da mens du har analog koblet til. Sjekk på skjærmen om du har noen knapper så du får opp meny på den, sjekk etter : Factory recall eller lignende. Lykke til, si fra om du får det å fungere /Trooper Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 og en liten greie til, bare ha 1 kabel koblet til om gangen. Gjelder både data og skjærm. Lenke til kommentar
Sindregutt Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 takk for svar, tester litt i kveld. HJar en DELL dualettellerannet 19" LCD skjerm. Alt funka før men plutslig skjedde det :S Jah har bare en ledning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå