Urgh Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 er disse gode? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19...um=1&Catg=11956 Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hei Kan ikke tenke meg at du får den helt store lyd-opplevelsen med disse høyttalerne. Dette er et helt ukjent merke for meg. Sats heller på mer kjente merker. Men det var jo en god pris da....... Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Får ikke så rimelige bilhøyttalere, å i tillegg kunne forvente bra lyd.. så lenge du ikke skal bli en annerkjent "dunkidunkyoyoBAMBAM" bilråner, så hadde jeg gitt dem en sjanse, kan jo vær det er bra greier enda om det er helt ukjent? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 funker sikkert som diskant, skal du ha skikkelig bass bør du skaffe 1sub eller 2 Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sikkert gode nok som bakhøytalere men få en subwoofer eller 2 bak. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hvis du er ute etter billig og bra lyd i bilen, bør du kanskje sjekke ut auksjonene til boomboom.no på qxl. Har kjøpt stort sett alt derfra selv og det spiller VELDIG bra i forhold til prisen... Med ujevne mellomrom selger de komlette pakker uten minstepris (fikk meg en sånn for under 2 lapper (cd-spiller, forsterker, 4 høyttalere, 12" bass i kasse) Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hva enn du gjør ikke kjøp akkuratt de der en kompis hadde de i 4 timer også var de helt mongo... kjøp heller JBL koster mer men funker konge.. har selv 2 JBL bak med 12 tommer JBL sub. bedre tror jeg ikke det kan bli Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 De høyttalerne funkerer veldig bra i forhold til prisen. Både meg og min far har de i bilen. Jeg har de koblet til forsterker bak i bilen sammen med subwoofer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå