Pug Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Noen fordeler må vi ha.. Så dere har så mange ulemper i forhold til andre klasser ellers? Hvilke ulemper er det? Lenke til kommentar
Blakken Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 LFG= søker etter gruppeLFM=Søker etter menn(og kvinner) LBRS= et instance sted *ler* Søker etter Menn... og kvinner Den var ny Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 ikke mobb meg da, var sliten i kvelden.. fotball atter fotball Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Så dere har så mange ulemper i forhold til andre klasser ellers? Hvilke ulemper er det? Jeg har ikke sagt at vi prester har flere ulemper enn andre, men av en eller annen grunn er det ganske få som vil levle en prest til 60. Det at det er underskudd på prester fører til at vi selfølgelig er mer selektive ved valg av pickupgruppe. Men klart, det er mange ganger jeg har laget gruppe med noen jeg også, men slik det er i dag er det veldig skjelden jeg faktisk trenger å gjøre det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå