Gå til innhold

Tåpelig fyr i orgrimmar

Anbefalte innlegg

jeg sto i orgrimmar og venta på noen grupper jeg kune joine da det pluttselig kom:

another player > "LFG LBRS."

me > "I want to do LBRS"

another player > "I said LFG not LFM"

me > but maybe we can form a group then?"

another player > "Im not doing LBRS"

me > "you just said LFG LBRS retard"

another player > "YES AND I DID NOT SAY LFM SO YOU CANT JOIN, CUZ I DONT HAVE A GROUP"

havna rimelig fort på ignore-lista mi :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

LFG=Looking For Group LFM=Looking For More LBRS=Lower Blackrock Spire.

Edit: Det er smart å lese litt i manualen som du fikk med. Der lærer du mye.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

aha.. da skjønte jeg hva som egentlig ble sagt. :)

så passelig dust ut det der ja...

hjalp ikke at du kalte han retard heller da, menmen..

edit: angående manualen, jeg har ikke kjøpt spillet enda, ;)

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Synes ikke det der var grunn nok til å havne på ignore men. Egentlig burde han ignora deg. Ingenting som er mer irriterende enn å skrive LFG, så kommer folk å spør deg om du kan invite dem.

Når jeg skriver LFG så leter jeg etter en gruppe som allerede har folk, og som trenger fler.

Lenke til kommentar

LFM betyr ikke "looking for more", men "looking for member". LFM betyr at man er en eksisterende gruppe og trenger (forhåpentligvis) en "member" til for å få en full gruppe.

Ja, man kan gjerne gå to sammen for så å lage en gruppe, selv om det var det ingen hadde tenkt seg. Begge ville joine en gruppe.

Men, han andre ville tydeligvis joine en ferdig gruppe, hvor han kunne være det siste medlemmet som joina før man kunne gå ut og erobre verden. Han var ikke interessert i å bruke tid på å forme en gruppe.

Lenke til kommentar

Bah, hater slike folk som bare forventer at en eller annen gruppe som bare trenger en til skal invite dem slik at de slipper alt arbeidet.

Dessverre så er det en holdning jeg ofte møte hos healers/tanks. De tror de er så viktige og spesielle at fulle UBRS gruppe elns bare skal invite dem :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bah, hater slike folk som bare forventer at en eller annen gruppe som bare trenger en til skal invite dem slik at de slipper alt arbeidet.

Dessverre så er det en holdning jeg ofte møte hos healers/tanks. De tror de er så viktige og spesielle at fulle UBRS gruppe elns bare skal invite dem :thumbdown:

Jupp.. Slik er vi, hvorfor bruke tid på noe en ikke trenger å bruke tid på.

Når en får tells hvert 10. min og folk lurer på om jeg vil bli med i div instances gidder man rett og slett ikke bruke 1 time i orgrimmar for å leite etter flere members.

Innen den timen man jobber med å skaffe medlemmer har man fått et par requests til full gruppe uansett.

Noen fordeler må vi ha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...