Curtis Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Fikk for en uke siden min første bærbare, en Acer Aspire 3002LC. Holder mer enn nok til vårt bruk. Brukes av min bedre halvdel til internett, kabal og visning av digitale bilder (Ikke redigering) Minuset er elendig batteritid, ikke så nøye da den går mest på strøm. Angående strøm, lurer jeg på følgende "dumme" spørsmål: 1. Gjør det noe om strømkabelen står i hele dagen, selv om batteriet er fullt og maskinen er avslått? (Bortsett fra tordenvær da) 2. Kan jeg plugge inn/ut strømkabelen når maskinen er på? Satt inn en ekstra minnebrikke i dag, Apacer 256 mb. Fikk bare fram at det var inst. 448 Mb. Men har jeg delt skjerminne, stemmer det vel?, 64 Mb til skjerm..! 448+64=512 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 1. Gjør det noe om strømkabelen står i hele dagen, selv om batteriet er fullt og maskinen er avslått? (Bortsett fra tordenvær da) 2. Kan jeg plugge inn/ut strømkabelen når maskinen er på? 1. Ikkje på nyare batteri. 2. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå