Gå til innhold

Ny CD-spiller + HD - anbefalinger?

LDI

Anbefalte innlegg

Hei. Har:

1) Seagate U6 20GB IDE 5400 RPM

2) LG CD-spiller 52x (CRD-8522BB)...

Er det noen som kan gi meg et forslag til bedre HD og evt. CD-spiller? Bør vel opp på 80GBb og 7200 RPM HD, men hva med CD-spiller?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

WD80 GB vil bråke noe mer enn den disken du har. Kjøper du en Segate Barracuda IV 80 GB som koster under en tusenlapp så får du en disk som bråker omtrent som den du har, men som ikke har fullt så god ytelse.

Ikke kjøp CD-ROM. Kjøp heller en brenner!

Lenke til kommentar

når det gjelder hardisk, gå får en wd. de er raske, stabile og ikke minst så kan du bruke dem mange år før de ryker :grin:

Ligg langt unna IBM! det er mitt råd. ibm diskene er noe drit som går i stykker i ett sett, dessuten har ibm anbefalt folk å ikke bruke deres disker mer enn 8 timer daglig :razz:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke fornøyd med min harddisk, og disse "vidunder" programmene dere snakker om, er ikke så bra alikevell.

Dessuten er IBM oppfinnerene av harddisken, så det burde jo være bra.

Kan dere gi meg en link til siden hvor det står bekreftet fra IBM at harddiskene ikke kan stå på mer enn 8timer i strekk

Hilsen en som syntes at IBM for ufortjent dårlig omtale.

Lenke til kommentar

Quote:

Ligg langt unna IBM! det er mitt råd. ibm diskene er noe drit som går i stykker i ett sett, dessuten har ibm anbefalt folk å ikke bruke deres disker mer enn 8 timer daglig :razz:

Jeg kan bekrefte at IBM har kommet med en slik uttalelse. Las det på IT-Avisen en gang.

Så: Maks 8-timers arbeidsdag for IBM-disker

Lenke til kommentar

IBM sin 120GXP-serie er neppe så dårlig som folk tror, og de tåler mer enn 8 timer. Det tror jeg mange her inne kan skrive under på! Tror forresten IBM trakk tilbake den uttalelsen... (hvis det var de som kom med den i det hele tatt :roll: )

Uansett, jeg anbefaler en WD 80GB 8MB buffer. Den yter i følge tester (bl.a. en her på hw.no) best av alle... Dessuten slipper du da at folk klager over at du har kjøpt en IBM.

(har selv to stk. WD, men det var ikke poenget)

Pioneer slot-in er det mange som skryter av, og det er den DVD-rommen jeg ville kjøpt i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...