chrysler neon Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 jeg skulle ha hatt styling eller nå trimming til min chrysler neon 98 modell. jeg har funnet noen sider men det var blodige priser eller stygge stylinger. jeg har nettopp blitt lurt for 15.000 kr av et firma i drammen som "skulle" skaffe meg styling så derfor har jeg ikke råd til de dyreste kittene. noen som har nå tipps? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det firmaet som lurt deg. Har du forhåndsbetalt eller? Isåfall de som lurte deg så burde det gå ann å få igjen de pengene med mindre firmaet er helt "borte.." Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 De 15.00.- skal det vel i praksis gå an å få tilbake, med mindre de har gått konk eller noe. Får du ikke Neon i CS utgave? Carol Shelby? Dvs. både stylet og trimmet? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Shelby har ikke holdt på med Chrysler/Dodge på leeenge.. Derimot finnes det en Dodge Neon SRT/4, en ferdig "stylet" utgave med en 2,4l turbomata rekke4'er på 200hk. SRT er raskt forklart moparkonsernet sin egen tuningvariant og nesten hele rekken av biler kan leveres som SRT - også Jeep (Grand Cherokee - kommer med en 6,1l Hemi V8 på 415hk, gjør 0-100 på under 5 sek). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå