Gå til innhold

Problemer med mitt Creative SB Audigy 2 ZS

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg kjøpte dette lydkortet idag for og få bedre lyd til gaminga mi! (CS). Jeg setter i kortet og installerer Driver uten problemer, hører på musikk og kjempe fin og rein lyd her. Så skal jeg til og spille... Jeg går inn i cs og bang, et helt annet lydbilde enn i windows, for eks. prater i ventrilo og lydbilde i windows og i cs er helt vilt forskjellig, det er ikke det som plager meg mest, det er det at når jeg er ingame cs så er det veldig mørk og lav lyd... litt små uklart. VELDIG leit for et lydkort til 700 kr! :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hmm... Har du nyeste drivere (betadriverne for Doom3 med OpenAL støtte)? Kan sikkert lønne seg å oppdatere drivere.

Mitt Audigy 2 ZS Platinum er 100% prima (eneste er at jeg angerer på at jeg wastet så mye på Platinum versjonen). Med ett saftig 5.1 anlegg låter CS, Raven-Shield etc. så saftig at du "føler" kulene.

Om det ikke funker å oppdatere driver, prøv å bytt PCI spor. Hvis ikke ville jeg kjørt retursak evt. angrerett.

Lenke til kommentar

har dette kortet, det har irritert meg til de grader, når det gjelder gaming! spessiellt cs! hadde ikke kjangs å høre fra hvilken retning motstandre kom fra! dette resulterte i at jeg ble eid, seff... :mad: og at jeg bytta til det intergrerte kortet. men ser at creative har mekka på sidene sine (fant ikke drivere der før) men skal gi det et nytt forsøk :dribble:

Endret av krest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...