Gå til innhold

Kjøp av Zalman Reserator.

Anbefalte innlegg

Hei jeg hadde tenk og skaffe meg vannkjøling og synes Zalman reserator ser bra ut.

Jeg har tenk og kjøle skjermkort, Chipset og CPU.

Jeg har denne CPUen og dette hovedkortet.

Til skjermkortet hadde jeg tenkt og bruke denne vist den passer jeg har dette skjermkortet.

Kabinettet mitt er et Thermaltake armor.

Jeg har ikke funnet chipsett kjøler så vist noen har forslag så bare kom med dem.

Passer alt dette sammen? Vill det kjøle godt nok til at jeg kan overklokke CPU?

Takker for alle svar

Endret av jossimd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

du kan bruke den blokken du får med på grafikkkort kjøleren til chipset også... det følger med to blokker i en pakke. Ellers vil nok ikke reseratoren ha noe problem med å kjøle de komponentene nei. Har reserator selv og bruker det på:

AMD Athlon 64 3000+ CPU og Et 6800ULTRA kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

kjøp den første... da får du med to blokker- en til grafkort og en til HK.

ser ikke noe forskjell annet en at de har forskjellige farger.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Har sett rundt og fant ut av den har fått nytt gpu og cpu blokk. Det vil si bedre kjøling. Og pumpa har blitt erstattet med en ny og bedre pumpe. Bedre låsemekaniske hvis man skal flytte på maskinen, slik at vannet ikke lekker ut fra vanntårnet når man plugger ut rørene.

Edit: Hvis jeg ikke tar feil følger det også med gpublokk og northbrigde blokk :!:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Noen som vet kjøle effekten/kapasiteten på Reserator? Jeg har et dual opteron system som jeg har et Koolance Exos system på, og det er ikke så veldig stillegående, blir fort 40c på vannet om jeg ikke kjører opp viftehastigheten under gaming. Kjører kunpå 2stk opteron 248, ikke skjermkort.

Har kompiser som har Reserator 1 med kjøling på cpu,chipset og gpu, og tanken blir ganske varm, er litt i tvil om et slikt sett vil klare å kjøle min to varme opteron cpuer.

Endret av FooKer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...