fatcamper Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei har vært litt rundt og kikket på noen pc høytallere på ulike nettsteder. Først og fremst surround høytallere. Blant annet Logitech Z-5500 Høyttalere 5.1 THX,DTS, 5 Satelitter og Subwoofer 550W RMS og Creative Megaworks 550THX, 5.1 (Sub,5 monitorer,forsterker), Retail hvilket bør jeg velge?? Kom gjerne med andre anbefalninger:) Tusentakk for hjelpen Mvh. Creative 701SQ Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Finns en del tråder om nettopp dette tema. Min mening Magaworks. Lenke til kommentar
steffo33 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 heg vil bare fortelle deg at creative oppgir effekt per høytaller til 70watt rms med det er egentlig bare 70 watt peak power og 35 watt rms. bare gå på creative sin side så ser du at megaworks 5.1 er oppgitt i peak power mens gigaworks 7.1 er oppgitt i rms watt. kjøp Z-5500 for det gir mest for pengene, dessuten så er megaworks et meget gammelt anlegg. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Enig med steffo33. Megaworks er utdatert og stygt. Logitech gir kvalitet for pengene synes jeg, samt at Logitech sine sub'er gir en god del mer trøkk enn Creative sine føler jeg. Har selv X-530 og har "hørt" på kompisens Z-5500, hadde tidligere ett Megaworks. Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 men creative sine høytallere er jo sterkere. 70 Rms mens locitech har bare 60 Rms pr høytaller. Men til gjengeld er logitech sin sub sterkere. Styrer jeg bass volumet med en fjern kontroll eller bak på basse,n på logitech? Er Giga works bedre enn Logitech Z 5500??? Hilsen creative 701SQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå