MysticoN Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Hello alle sammen.. bynner å bli litt lei av min "gammle" 19" CRT skjerm. så jeg har noen spm. 1: har hørt snakk om at 17" LCD tilsvarer 19" CRT. stemmer det? 2: er det sant at LCD gir fra seg mindre "stråling" enn CRT? sitter MANGE timer foran pc skjermen, så jeg kjener det litt i hode får å si det sån:/ 3: Er det noen som kan anbefale meg noen LCD monitorer? er ute etter noe i middels klassen, og skal ikke være NOE mindre enn hva jeg har no. trenger "såpass" for div program jeg bruker. veldig usikker på om jeg skal gå for 17" eller 19# lcd. og er heller ikke så sikker på hva jeg skal spytte in av penger. men det skal ikke være noe Eco greier.. skal være en ok/bra skjerm til en ok/bra pris:) Noen som har noen svar til en LCD noob? Endret 29. juli 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil så vil en 19" crt skjerm tilsvare en 18.1" Og en 17 lcd skjerm er en 17". Jeg har selv hatt crt skjerm i mange år og ble plaget at hodepine og øynene ble veldig anstrengt. Men ble mye lettere da jeg fikk en 19" lcd skjerm. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 ok takker for svar. noen andre som kan bekrefte det, og komme med noen ambefalinger? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Edit: fant nettop ut at jeg har posta denne feil.. hadde det litt travelt når jeg laga denne posten, så jeg trodde det var Skjerm og skjerm-kort.. hadde vert fint om en noen kunne flytta denne til riktig forum:) Endret 29. juli 2005 av MysticoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå