zyrex Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) hehehe... en kamerat av meg satt faktisk å lagde pyysssshhh-lyder en dag vi kjørte.. med vinduer oppe seff.. å herre som jeg lo.. edit: forresten med en Huyndai Accent.. Endret 12. august 2005 av ZyreX Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Du får ventil som lager busslyd til VAGs 1.8t motor fra ca. 40 dollar på eBay. Billigere å rope psssssssssssssh hver gang du girer, evt ha det på CD-spillern. Den første metoden er ganske morsom når man kjører cab i folkemengder. Spesielt når man sitter på og sjåføren blir JÆVLI flau og hissig.. Veitdu, veit det høres sprøtt ut.. men har faktisk hørt om at du får kjøpt flate høytalere du legger under bilen, på ettellerannet hvis så får du høytalerne til å lage lyden da popOffen egentlig skal inn i bildet.. Dette har jeg hørt bare, så jeg veit ikke Ganske teit men, That's life Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Du får jo tak i fake turbolyd, fake kompressorlyd, fake SUV-gjørme og helt sikkert fake utslitte bremseklosser-lyd hvis du leter lenge nok. Endret 12. august 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå