Gå til innhold

Min Kjellfrid er døende grunnet vifte som tok kvelden

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en veteran-laptop (Targa 266 mhz). Hun har vært snill pike helt siden jeg fikk henne. Hun trives best med Win98, og fungerer helt fint. Problemet er nå at vifta har tatt kvelden. Vifta står på samme "sokkel" som strømforsyningen, og denne "sokkelen" er loddet, så jeg ikke kan få åpnet den for å se hva som er galt.

Det er vel liten sjanse for at jeg kan få en ny vifte fordi laptopen er så gammel. Hvis jeg får tak i en ny strømforsyning/vifte og den er veldig dyr, så er jeg veldig i tvil om jeg skal gidde å bruke penger på den. Da frister det mer å prøve å få noen datakyndige til å åpne den magiske "sokkelen" for å prøve å finne feilen. Noen som har et godt råd?

Lenge leve Kjellfrid Constance!

[ Denne Melding var redigert av: Titanica på 2002-08-03 10:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem å lodde opp et power, hvis det er det det er snakk om her. Men hvis du ikke har tatt i en loddebolt før ville jeg ikke gjordt det selv.

Eller kanskje ta et par "prøveloddinger" først. det er ikke noe hokuspokus egentlig

Lenke til kommentar

Hele dingsen står inni sånn liten metallboks, om du skjønner :smile: Vet du hva som kan ha gjort at vifta har stoppet? Hvis noe er helt gåent, så må jeg vel ha nye deler til det likevel :/ Tror jeg får noen andre til å lodde for meg, siden jeg ikke er blitt noe kløpper i lodding enda :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...