kakemonster7 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Har sett litt på de nye Nseries telefonene til nokia n70 N90 N91 Selv har jeg mest sansen for n70, men hvilken er egentlig best? Edit: Og er det noen som vet når disse er å finne i butikkene? Det siste jeg hørte var at de kommer mellom Aug-Des, men kanskje det er "oppdatert dato"... Endret 29. juli 2005 av azzman Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Best til HVA? Går ikke ann å kåre en av dem som er best til alt. Men kan oppsummere litt: N90 - Best kamera, best skjerm N70 - Best på størrelse, den er ikke så stor N91 - Best på lagringskapasitet, samt WLAN Alle har sine fordeler. Det de har til felles er at de alle er utrolig bra på noe Lenke til kommentar
warpig Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) kommer vell helt ann på hva du skal bruke dem til, n90 - på kamerafronten, n91- på musikkfronten (min favoritt), n70- er vell for proffbrukeren tror jeg Edit: var visst det arehei hadde skrevet Endret 29. juli 2005 av warpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå