CyberAage Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei. Jeg har et problem med en bærbar datamaskin som blir brukt som kartplotter i en båt. Det er innstallert Win98 på maskinen men noe er feil på harddisken for etter at Win98 skjermbildet har vært framme i 2-3 sekunder så finner den ikke flere filer. Jeg finner alle andre filer på maskinen når jeg bruker dos og jeg finner også Windows mappa men jeg får ikke sett noen filer for da får jeg nok en feilmelding. Derfor får jeg heller ikke kjørt noen form for reperasjon av disken. Det er ikke cd-rom eller diskettstasjon på maskinen men jeg har en usb diskettstasjon som jeg ikke finner ved å bare gå rett inn i dos. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette ? Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 Litt mere informasjon kommer her Får denne feilmeldingen når jeg prløver å kjøre autoexec "Generell feil ved lesing fra stasjon C:" får den feilen så lenge jeg prøver meg på noen windows filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå