Gå til innhold

Lurer fælt på et par ting om skjermkort...

Anbefalte innlegg

Hva er liksom forskjellen med 128 og 256MB minne på skjermkort? Jeg ser at man får x800 med 512MB nå også(!)

Kan ikke tenke meg at det hjelper noe særlig på ytelsen. Er det kanskje mest for å ytelse med antialiasing på?

Hva er kjappest - X800XL og 6800GT?

Og har X800XL støtte for pixel shader 3.0?

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaha? Er åpen for forslag.

Jeg lurer på et par ting i forbindelse med skjermkort. Det er postet i "Skjermkort og TV-kort" kategorien, og emnetittelen indikerer at jeg lurer på flere ting som ikke har mye annet til felles enn skjermkort.

Hva vil du jeg skal endre den til? Prøver ikke være vanskelig, jeg klarer bare ikke finne noe mer passende. Satt kanskje CTRL+V litt løst i fingrene i dag?

Lenke til kommentar

Poenget med å kverrulere er?

Det som er litt morsomt er jo at om du i det hele tatt gidder å sjekke på forumet så har de spørsmålene blitt besvart X antall ganger før!

Det tar vel 2min å finne ut via google om x800XL har ps3 support? (noe den ikke har)

Ja, jeg vet jeg er dum som skriver "bruk søkefunksjonen".

Jeg skal svare deg kjapt:

1. Det mest fornuftige å kjøpe i dag er 256mb ram på skjermkortet siden 512mb er mer "kult" enn nyttig.

2. Raskest av X800XL og 6800GT? De er vel tilnærmet like. Noen ganger vinner ati, andre ganger nvidia. Kjøp det du vil ha.

Endret av iceraven
Lenke til kommentar

Jeg endret tittelen, men jeg vet ikke om det var nok så jeg spurte om forslag.

Jeg spurte om ps3.0 support fordi det var noe av det jeg satt og lurte på, så jeg tenkte jeg kunne ta det i samme slengen.

Og jeg leste gjennom sticky trådene, takk.

I stedet for å spore av tråden enda mer, kunne du ikke prøvd å være behjelpelig istedet for å være spydig?

Edit: og takk, der editet du også, ja :)

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...