Gå til innhold

Å kjøpe ultraportabel

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en litt avansert ultraportabel-bruker som nå må skaffe meg ny maskin. Prøver å orientere meg i markedet, bl.a. ved å se på deres fine websider. Men ingen steder synes å dekke mitt behov. Når man skal kjøpe ultrabærbar PC er det bare for mange variabler å sammenligne til at jeg greier å treffe et valg ved å se på guide-sites, leverandørenes spec-sheets og lignende. Å snakke med selgere kan være opplysende nok, men de er jo selgere, så objektive råd kan man ikke vente seg. Så kommer mitt spørsmål: Kjenner du noen jeg kan snakke (ikke skrive) med som virkelig har PEILING, men som ikke vil selge meg noe? En som har oppdatert kunnskap om de ulike leverandørenes modeller, en som kjenner teknologiene, en som vet hva som er viktig, og som kan svare meg på en del av mine spørsmål?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pettersen, jeg synes heller at du bør gjøre et forsøk på å stille dine spørsmål her i forumet. Du har ingenting å tape på det, og kanskje det kommer inn noen fornuftige svar som også kommer andre til gode? Selv har jeg en ultraportabel IBM X20 som jeg er utrolig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...