Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt vannkjølings blokker til ram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmm... de der er NICE!

Men det er vel håpløst å plassere dette på en rambrikke som har en annen rambrikke på en av sidene... eller er det spacet akkurat slik at du kan kjøle ene siden av en vedsidenavliggende brikke også? Ellers må du liksom nøye deg med 2 brikker i et hovedkort med plass til 3 eller 4.

Det går jo selvfølgelig om du kjører på 1gig brikker, men det er ganske dyre saker.

-Stigma

Lenke til kommentar
Mmm... de der er NICE!

Men det er vel håpløst å plassere dette på en rambrikke som har en annen rambrikke på en av sidene... eller er det spacet akkurat slik at du kan kjøle ene siden av en vedsidenavliggende brikke også? Ellers må du liksom nøye deg med 2 brikker i et hovedkort med plass til 3 eller 4.

Det går jo selvfølgelig om du kjører på 1gig brikker, men det er ganske dyre saker.

-Stigma

heh, ja må ha 2i1 liksom:P

Lenke til kommentar
Bør jo ikke være allverdens vanskelig å lage en RAM kjøler selv. ALU heatspreades og et kobberrør som går inntill heatspreaderene. Vill ikke tape så mye flow heller, og ikke minst billig.

Ikke værst idé...Skal prøve å lage noen slike en dag da jeg har tid og kjøpt inn det jeg trenger...Men da kan man vell bare lodde på et kobberrør på toppen av heatspreades'en da vell? eller må man gjøre noe annet..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...