MetalMilitia Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Nei, jeg har ikke reinstallert Windows, jeg innser nå at det virker veldig logisk.. EDIT: Innstallerte Windows på nytt. Funker alt nå? JA!!!!!!!!111ONEONE Takk for alle svar. Alt jeg trengte, var en BIOS update og reinnstallere Windows. Takk for alle svar, alt funket endelig til slutt. Endret 29. juli 2005 av MetalMilitia Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Så mye bry for så lite jobb, jaja Du har vel lert noe nytt nå eller? Grattis med ny PC som funker. Nice Prossesor og hovedkort. Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 BTW: kjøle pasta er ment til og koble sammen kjøle ribbene med cpu dvs. tette alle microskopisike ujevnheter på kjøleribbe og cpu for og få maksmal varme overføring Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) kan vel egntlig legge denne posten her siden titel ikke er endret. ossen er det å blande kjøle pasta at ulik fabrikat? edit: nytt spørsmål rensing: kondensfjerner? er det så egnet til og rense med det er jo sprit; propanol hva med lynol tynner ossen fungerer det? Endret 30. juli 2005 av Northrop Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nei, jeg har ikke reinstallert Windows, jeg innser nå at det virker veldig logisk.. EDIT: Innstallerte Windows på nytt. Funker alt nå? JA!!!!!!!!111ONEONE Takk for alle svar. Alt jeg trengte, var en BIOS update og reinnstallere Windows. Takk for alle svar, alt funket endelig til slutt. Da kan jeg omformulere det for deg, så du vet det til neste gang. Når man har Windows innstallert på en maskin, tilknyttet hovedkort A, så er det også chipsetdrivere til dette hovedkortet integrert i Windows-innstallasjonen. Dette går mye på hvordan chipsettets funksjoner skal styres. Hvis du da flytter harddisken over til hovedkort B, med et annet chipset, vil de tidligere driverne rote det til, og kan godt føre til restart/blåskjerm. Windows-reinnstallering er derfor helt nødvendig. Dersom du har f.eks et Asus-hovedkort med nForce 3 250-chipset, og bytter til f.eks Epox-hovedkort med nForce 3 250-chipset, kan det fungere uten å reinnstallere Windows, men det er absolutt anbefalt så fremt det ikke er akkurat samme hovedkort du bytter til. Lykke til med ny rask PC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå