Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Custom laget sub

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det muligheter for å få lagd en sub ut fra egne spesifikasjoner og tegninger noen steder mon tro?

Noen som vet?

Tenker du på selve elementer, så er det mulig, om du har penger til å kjøpe min. 50 elementer (noen steder og på billige elementer krever dem opp til 200 enheter).

Om du tenker på selve kassen, kan nok enhver møbelsnekker hjelpe deg der. Dette gjelder så fremt du vet hva du vil ha, og hvilken funksjon du er ute etter.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar
Er det muligheter for å få lagd en sub ut fra egne spesifikasjoner og tegninger noen steder mon tro?

Noen som vet?

Tenker du på selve elementer, så er det mulig, om du har penger til å kjøpe min. 50 elementer (noen steder og på billige elementer krever dem opp til 200 enheter).

Om du tenker på selve kassen, kan nok enhver møbelsnekker hjelpe deg der. Dette gjelder så fremt du vet hva du vil ha, og hvilken funksjon du er ute etter.

mvh

Glenn

Heh. tenkte på selve elementet ja.

CNC maskinert bascet og enorm talespole!

Lenke til kommentar

Å designe et godt element er svært vanskelig. Det krever inngående kunnskap til fysikk og elektroakustikk.

Siden du spør spørsmålet, antar jeg at du ikke har lang fartstid i bransjen, og nok desverre er langt fra kompetent til å designe ditt eget element.

mvh

Glenn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...