Gå til innhold

HIM, Bra eller Dårlig?

Anbefalte innlegg

Trudde dei fleste hadde skjønt at det er greit å holde seg for god til slike uttalelsar?

Eg likar ikkje HIM sjølv, men klarar då likevel å inrømme at det faktisk er metal.

9192007[/snapback]

Hva slags metal..? HIM er nærmere pop-rock/punk enn noe annet metal-band jeg har hørt. Jeg hører av og til på HIM og synes de er helt ok, ikke noe jeg er stor fan av men jeg kan respektere dem, men å si at HIM er metal er å gå litt langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La allmusic gi deg svaret; HIM er alternative pop/ rock, goth rock og goth metal.

Men, det skal være sagt; Synes HIM får seriøst UFORTJENT mye pes!! Ble rett og slett forbannet under Metallica -konserten da veslevoksne folk ikke klarte å holde seg for gode til å gjøre "kutte pulsåre" -bevegelser og bue de ut! Det er rett og slett bare utrolig barnslig og patetisk.. Voks opp!

9197800[/snapback]

Den der er jeg egentlig enig i. Jeg avskyr HIM, men sånt er idiotisk.

Lenke til kommentar

Tillater meg å sitere en ganske treffende kommentar av en bruker om denne tråden:

Telletråd? Eller kanskje ikke. Men dette betyr jo at folk kan slenge inn tråder som: Metallica? bra eller dårlig?, eller Tom Waits? bra eller dårlig? eller Led Zeppelin? Bra eller dårlig? eller Abba? Bra eller dårlig? Er denne typen tråder ønskelig på musikkdelen av forumet? Hva slags nytte har man av at folk enten liker/ikke liker en artist, og får fortelle om det i (stort sett fjortisformer) en tråd?

I tillegg bryter tråden helt eller delvis med følgende retningslinjer for musikkforumet:

1. Alle har rett til å like den musikken de liker uten å blir angrepet personlig for det.

I henhold til den abysmale holdningen til HIM og forakt vi møter i denne tråden, er det ikke forlokkende for folk å delta i en eventuell diskusjon (selv om vi ser spor av det i seinere innlegg). Delvis

A. Diskusjoner om artister skal dreie seg om musikken/opptredener med mere, ikke om artistens tilhengere på eller utenfor forumet.

Her har det vært emoprat, om kutting og andre ting. Delvis

B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil blir stengt/slettet.

Håhå, denne tråden er jo et kremeksempel på det. Helt

2. Trådstarter bestemmer emnet for tråden. Det er ikke tillatt å kapre andres tråder.

Her har det vært mye off-topic og annet lurendreieri. Delvis

3. Sjangerdiskusjoner skal kun skje i tråder som er opprettet for formålet. Det er lov i andre tråder å svare på spørsmål om hvilken sjanger en artist tilhører, men er dere uenige lar dere den diskusjonen ligge eller oppretter en egen tråd om dette.

En god del diskusjon om sjanger. Helt

Man kan jo alltids luke vekk ugresset og få tråden stuerein, men det er det ikke verdt (jfr sitatet øverst). Hvis noen har innvendinger mot stengingen av denne tråden, send meg PM :)

Endret av cun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...