Gå til innhold

HIM, Bra eller Dårlig?

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Likte HIM for 4 år siden. Grunnen til det var at det var noe av det første heavye jeg hørte. Jeg synes noe av musikken er litt bra. Kanskje fordi jeg har litt minner fra musikken? Da blir musikk ofte bedre. De spiller også mye dritt, og allt i allt blir det litt vell mye klisje, men det finnes et par låter som er hørbare

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Trudde dei fleste hadde skjønt at det er greit å holde seg for god til slike uttalelsar?

Eg likar ikkje HIM sjølv, men klarar då likevel å inrømme at det faktisk er metal.

9192007[/snapback]

Amen.

Men desverre virker det som noen har misforstått sjanger og tror at det som er metall er hva enn de liker(siden de er ubertr00 metalheads) og det de ikke liker er ikke metal...

*sukk*

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Trudde dei fleste hadde skjønt at det er greit å holde seg for god til slike uttalelsar?

Eg likar ikkje HIM sjølv, men klarar då likevel å inrømme at det faktisk er metal.

9192007[/snapback]

HIM's genre is debated in some circles; their musical style is often referred to as "love metal" by Valo and by the group's fans.

Det er ikke metal, det er "LUUV METAL" :!:

Men er fortsatt metal, ja

Endret av dabbo-baze
Lenke til kommentar
Men desverre virker det som noen har misforstått sjanger og tror at det som er metall er hva enn de liker(siden de er ubertr00 metalheads) og det de ikke liker er ikke metal...

*sukk*

9192041[/snapback]

Uenig i denne påstanden. Jeg hører mest på metall, det har jeg null problem med å tilstå, men jeg hører også på mye progrock, tungrock, folkrock og klassisk/opera. Likevel har jeg problemer med å identifisere mye av musikken til him som metall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kjærleik og "mettl" (sei det med østlandskdialekt :p) passer ikkje i hop meiner eg. Blir liksom... Trekkspel og panfløyte i ein militærparade

Lenke til kommentar

Ingen stor fan, men liker noen sanger og har et par skiver.. synes egentlig stemmen til Ville Valo er helt OK i grunnen!

Men, det skal være sagt; Synes HIM får seriøst UFORTJENT mye pes!! Ble rett og slett forbannet under Metallica -konserten da veslevoksne folk ikke klarte å holde seg for gode til å gjøre "kutte pulsåre" -bevegelser og bue de ut! Det er rett og slett bare utrolig barnslig og patetisk.. Voks opp!

EDIT: Virker som det er "populært" å hate HIM..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...