Gå til innhold

HIM, Bra eller Dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke noe problem med at de sminker seg sånn sett. (Selv om eksempelet du nevnte var et eksempel på der sminking har gått over til å bli så påtryne at det blir et 'problem' :p)

Synes for the record at vokalisten har en vakker stemme, synd at gjengen aldri greier å komme med noen gode låter.

teknisk sett er musikken sammenlignbar med Nick Carters gitarevner..

WHO FUCKING cares hvilke gitarevner noen har? Musikk handler ikke om å være teknisk flink, det handler om å spille fin musikk. Den trenger ikke være avansert eller kjapp. Forøvrig, "tekniske flinke" musikere suger gjerne også, bare se på Yngwie Malmsteen.

Nei, det er ikke metall. Det er pop.

Hva med begge deler? Dimmu Borgir og en haug med andre metallband er bevis nok på at metall og pop ikke alltid er like motsetninger som dere tr00fiser liker å tro.

Ville Valo er forresten stygg, men det er mange andre artister og, så det har faktisk ingenting med saken å gjøre.

Av artister der ut så er han ikke så helt værst da, ikke at dette har noe med saken å gjøre... :p

PS: Skal være sagt at jeg ikke har hørt de tidligere albumene ders som (visstnok?) skal være bedre så de er ikke en del av vurderingen min, men det jeg har hørt er noen enkeltlåter og 'Love Metal' albumet. For å si det sånn, tror aldri jeg har angret bittrere på å kjøpe en plate...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

i mine ører bommer HIM stygt på følgende punkter;

- tekstene suger. de er helt platte, og høres ut som er de er skrevet for/av fjorten år gamle jenter...med andre ord, det appellerer overhodet ikke til meg, og jeg blir sittende og irrtere meg over håpløse tekster mens jeg hører på musikken. det er ikke akkurat noe jeg anser som positivt.

- vokalisten har hvinete og slitsom stemme som jeg synes det er ubehagelig å høre på i lengen.

- låtene er uinspirerende, kjedelige og tamme, rent musikalsk.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
teknisk sett er musikken sammenlignbar med Nick Carters gitarevner..

WHO FUCKING cares hvilke gitarevner noen har? Musikk handler ikke om å være teknisk flink, det handler om å spille fin musikk. Den trenger ikke være avansert eller kjapp. Forøvrig, "tekniske flinke" musikere suger gjerne også, bare se på Yngwie Malmsteen.

Agree'd på Yngwie-delen. Jeg synes allikevel at musikerne skal ha en viss musikalsk innsikt og kunne å spille instrumenter.

Nei, det er ikke metall. Det er pop.

Hva med begge deler? Dimmu Borgir og en haug med andre metallband er bevis nok på at metall og pop ikke alltid er like motsetninger som dere tr00fiser liker å tro.

Jeg synes musikken er for tam til å kunne kalles metall. Derfor pop.

Ville Valo er forresten stygg, men det er mange andre artister og, så det har faktisk ingenting med saken å gjøre.

Av artister der ut så er han ikke så helt værst da, ikke at dette har noe med saken å gjøre... :p

Tja. Boy George er da ikke så hunk, men han kan da synge. Tror jeg. :p

Lenke til kommentar
hva er galt med HIM :p mange artister som sminker seg.

Kiss for eksempel.

5734443[/snapback]

Ondsinnet sammenligning.. KISS er kongene! Ingen over, ingen ved siden av. Ingen kan gjøre det de gjorde.. "aaaai, wanna rock and roll all niiiiight" :tease:

5743803[/snapback]

Var vel ikke noen direkte sammenligning her ;) Bare det at enkelte her kommenterer imaget til artisten, da det egentlig diskuteres musikken her.

Lenke til kommentar
De to første albuma var helt ok, men det har vel i grunn gått nedover med dem. Ufortjent dårlig rykte men sånn går det, når man roterer på Svisj osv. Samma leksa gjelder Nightwish eller band som blir spilt på tv/radio. Dimmu Borgir er vel ultrakommers nå?

5730767[/snapback]

Word. Kan høre på noen sanger av HIM, går helt greit. Men de siste albummene er vel forbehold fjortisgothere? Høres slik ut :/

Lenke til kommentar

Hadde jeg spilt i HIM hadde jeg ikke brydd meg særlig mye om hva folk syntes, eller om jeg liker musikken jeg spiller - tenk bare hvor fett de må tjene ;)

Så om noen har tenkt å starte et lignende pop-metal band; Im in!

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Vel, er ikke akuratt noe fan av bandet, men synes noen av sangene dems er litt bra.. Spessielt låtene Sigilum Diaboli og Rip out the wings of a Butterfly kan være litt fengende i tider, men kan bli fort lei av dem også..

Endret av webby1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...