Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 hva er galt med HIM mange artister som sminker seg. Kiss for eksempel. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Ser ikke noe problem med at de sminker seg sånn sett. (Selv om eksempelet du nevnte var et eksempel på der sminking har gått over til å bli så påtryne at det blir et 'problem' ) Synes for the record at vokalisten har en vakker stemme, synd at gjengen aldri greier å komme med noen gode låter. teknisk sett er musikken sammenlignbar med Nick Carters gitarevner.. WHO FUCKING cares hvilke gitarevner noen har? Musikk handler ikke om å være teknisk flink, det handler om å spille fin musikk. Den trenger ikke være avansert eller kjapp. Forøvrig, "tekniske flinke" musikere suger gjerne også, bare se på Yngwie Malmsteen. Nei, det er ikke metall. Det er pop. Hva med begge deler? Dimmu Borgir og en haug med andre metallband er bevis nok på at metall og pop ikke alltid er like motsetninger som dere tr00fiser liker å tro. Ville Valo er forresten stygg, men det er mange andre artister og, så det har faktisk ingenting med saken å gjøre. Av artister der ut så er han ikke så helt værst da, ikke at dette har noe med saken å gjøre... PS: Skal være sagt at jeg ikke har hørt de tidligere albumene ders som (visstnok?) skal være bedre så de er ikke en del av vurderingen min, men det jeg har hørt er noen enkeltlåter og 'Love Metal' albumet. For å si det sånn, tror aldri jeg har angret bittrere på å kjøpe en plate... Endret 10. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) i mine ører bommer HIM stygt på følgende punkter; - tekstene suger. de er helt platte, og høres ut som er de er skrevet for/av fjorten år gamle jenter...med andre ord, det appellerer overhodet ikke til meg, og jeg blir sittende og irrtere meg over håpløse tekster mens jeg hører på musikken. det er ikke akkurat noe jeg anser som positivt. - vokalisten har hvinete og slitsom stemme som jeg synes det er ubehagelig å høre på i lengen. - låtene er uinspirerende, kjedelige og tamme, rent musikalsk. Endret 11. mars 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Likte HIM ( -][=][ - ][ - ][v][- ) før men, liker det ikke nå lenger.. Er så kjedelig.. ouh.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Him har et par bra sanger, men er ikke no jeg sitter å hører på i timesvis som jeg gjør med feks metllica.. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 -][=][ - ][ - ][v][- tok ei stund før eg såg ka som stod der hehe Kjøpte ei HIM plate for ein del år sia, er vel den der Love Metal, og likte det ei lita stund, men vart fort kjedelig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 teknisk sett er musikken sammenlignbar med Nick Carters gitarevner.. WHO FUCKING cares hvilke gitarevner noen har? Musikk handler ikke om å være teknisk flink, det handler om å spille fin musikk. Den trenger ikke være avansert eller kjapp. Forøvrig, "tekniske flinke" musikere suger gjerne også, bare se på Yngwie Malmsteen. Agree'd på Yngwie-delen. Jeg synes allikevel at musikerne skal ha en viss musikalsk innsikt og kunne å spille instrumenter. Nei, det er ikke metall. Det er pop. Hva med begge deler? Dimmu Borgir og en haug med andre metallband er bevis nok på at metall og pop ikke alltid er like motsetninger som dere tr00fiser liker å tro. Jeg synes musikken er for tam til å kunne kalles metall. Derfor pop. Ville Valo er forresten stygg, men det er mange andre artister og, så det har faktisk ingenting med saken å gjøre. Av artister der ut så er han ikke så helt værst da, ikke at dette har noe med saken å gjøre... Tja. Boy George er da ikke så hunk, men han kan da synge. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg syns HIM er helt greit. Har ikke hørt så mye på de egentlig. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Coverlåter tar de merkelig bra da. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Helt grei musikk, men vokalisten (Ville elns ?) er litt "wannabe" heavyrocker. Hadde han bare spilt mer på musikken, og latt være å bry seg om imaget sitt.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hva er galt med HIM mange artister som sminker seg. Kiss for eksempel. 5734443[/snapback] Ondsinnet sammenligning.. KISS er kongene! Ingen over, ingen ved siden av. Ingen kan gjøre det de gjorde.. "aaaai, wanna rock and roll all niiiiight" Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Coverlåter tar de merkelig bra da. 5742396[/snapback] haha, ja faen. Beste HIM-låtene er coverlåter. Forsåvidt, de beste skivene er de to første. Det er OK skuring, resten er noe jævla ræl. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hva er galt med HIM mange artister som sminker seg. Kiss for eksempel. 5734443[/snapback] Ondsinnet sammenligning.. KISS er kongene! Ingen over, ingen ved siden av. Ingen kan gjøre det de gjorde.. "aaaai, wanna rock and roll all niiiiight" 5743803[/snapback] Var vel ikke noen direkte sammenligning her Bare det at enkelte her kommenterer imaget til artisten, da det egentlig diskuteres musikken her. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 De to første albuma var helt ok, men det har vel i grunn gått nedover med dem. Ufortjent dårlig rykte men sånn går det, når man roterer på Svisj osv. Samma leksa gjelder Nightwish eller band som blir spilt på tv/radio. Dimmu Borgir er vel ultrakommers nå? 5730767[/snapback] Word. Kan høre på noen sanger av HIM, går helt greit. Men de siste albummene er vel forbehold fjortisgothere? Høres slik ut :/ Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Gay-metal heter det.... Endret 14. mars 2006 av QBab Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Hadde jeg spilt i HIM hadde jeg ikke brydd meg særlig mye om hva folk syntes, eller om jeg liker musikken jeg spiller - tenk bare hvor fett de må tjene Så om noen har tenkt å starte et lignende pop-metal band; Im in! Endret 14. mars 2006 av skag1 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Vel, er ikke akuratt noe fan av bandet, men synes noen av sangene dems er litt bra.. Spessielt låtene Sigilum Diaboli og Rip out the wings of a Butterfly kan være litt fengende i tider, men kan bli fort lei av dem også.. Endret 14. mars 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Lillith Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 syns HIM er bra. ikke så mye å si om de egentlig. de gjør det bra. sangene dems er bra. syns de er digge jeg altså. Lenke til kommentar
Thuna Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 syns HIM har gjort det bra Mange go sanger som vil bli huska.. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg derimot syns Ville ser ut som en sliten crackho' og bandet suger hestepikk:) Noe de mest sannsynlig gjør også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg